Mededeling

Collapse
No announcement yet.

show your bike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• binnenkort staat er misschien een Fat Boy in mijn garage. Mijn buur wil er eentje kopen maar heeft geen plaats. Voor mij geen probleem want ik krijg mijn wagen er toch niet in. Als tegenprestatie krijg ik ook een sleutel.

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      M'n yammie hier ook eens neerplanten. Heb het schermpje er weer af gedaan, de wind kwam recht op m'n helm en maakte oorverdovend veel lawaai. Volgende aankoop worden andere spiegels.

Die gelijkt eigenlijk wel beetje op mn bandit he . Zeker nu met dezelfde tanktas.
      i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
        ja zo zie je maar hoe belangrijk we voor hem zijn hé

sjiek spel man
        Inderdaad fantastisch dat hij zn droommoto heeft kunnen kopen! En wat voor een moto. Het is de eerste keer dat ik er op let dat de tank "doorzichtig" is. Op de meeste foto's zie je dat niet zo goed.
        Ik heb net even het "mijn fietsen" topic gelezen en dat geeft een verklaring waarom Jakkel hier nog niet gepost heeft... . We zullen hem algauw wel weer zien...
        Alvast proficiat, Jakkel!
        i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
          Inderdaad fantastisch dat hij zn droommoto heeft kunnen kopen! En wat voor een moto. Het is de eerste keer dat ik er op let dat de tank "doorzichtig" is. Op de meeste foto's zie je dat niet zo goed.
          Ik heb net even het "mijn fietsen" topic gelezen en dat geeft een verklaring waarom Jakkel hier nog niet gepost heeft... . We zullen hem algauw wel weer zien...
          Alvast proficiat, Jakkel!
          die tank is eigenlijk een gewone cover zei hij mij. De benzine loopt door het frame en de olie in de achterbrug

hij heeft idd een ban gekregen het zal wel voor korte tijd zijn zeker?
          1978 BMW E21 323i
          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

hij heeft idd een ban gekregen het zal wel voor korte tijd zijn zeker?
            2 weken.

Groeten,
            Benny.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarNy Bekijk Berichten
              2 weken.

Groeten,
              Benny.
              nog 2 weken wachten op het topic van zijne buell dus...
              1978 BMW E21 323i

Comment

nog 2 weken wachten op het topic van zijne buell dus...
                Mits attest van goed gedrag en zeden...

Groeten,
                Benny.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarNy Bekijk Berichten
                  Mits attest van goed gedrag en zeden...

Groeten,
                  Benny.
                  Achzo, en ikke maar denken, ja die zit op 2F4U hè

Gisteren was de Warre ook in Kallo. Hoor ik nadien van Brit dat hem zijne riem heeft doorgetrokken

Hij zet zijn Buell te koop

2f4u familie

Komaan Tracer, we zulle AF eens moeten gaan vertegenwoordigen. 'k Heb me gisteren niet laten kenne Stepkes helemaal afgesleten en linker kneeslider zit erdoor 'k Zie mezelf niet gaan natuurlijk, maar iedereen zei dat ik fameus plat ging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                    Achzo, en ikke maar denken, ja die zit op 2F4U hè

Gisteren was de Warre ook in Kallo. Hoor ik nadien van Brit dat hem zijne riem heeft doorgetrokken

Hij zet zijn Buell te koop

2f4u familie

Komaan Tracer, we zulle AF eens moeten gaan vertegenwoordigen. 'k Heb me gisteren niet laten kenne Stepkes helemaal afgesleten en linker kneeslider zit erdoor 'k Zie mezelf niet gaan natuurlijk, maar iedereen zei dat ik fameus plat ging
                    ik heb mij daar al genoeg laten zien nu al uwe slider erdoor goe bezig gij doet niks anders dan kneedowns zeker
                    1978 BMW E21 323i

Comment

Working...
                    X