binnenkort staat er misschien een Fat Boy in mijn garage. Mijn buur wil er eentje kopen maar heeft geen plaats. Voor mij geen probleem want ik krijg mijn wagen er toch niet in. Als tegenprestatie krijg ik ook een sleutel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
show your bike
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenM'n yammie hier ook eens neerplanten. Heb het schermpje er weer af gedaan, de wind kwam recht op m'n helm en maakte oorverdovend veel lawaai. Volgende aankoop worden andere spiegels.
i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenja zo zie je maar hoe belangrijk we voor hem zijn hé
sjiek spel man
Ik heb net even het "mijn fietsen" topic gelezen en dat geeft een verklaring waarom Jakkel hier nog niet gepost heeft... . We zullen hem algauw wel weer zien...
Alvast proficiat, Jakkel!i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenInderdaad fantastisch dat hij zn droommoto heeft kunnen kopen! En wat voor een moto. Het is de eerste keer dat ik er op let dat de tank "doorzichtig" is. Op de meeste foto's zie je dat niet zo goed.
Ik heb net even het "mijn fietsen" topic gelezen en dat geeft een verklaring waarom Jakkel hier nog niet gepost heeft... . We zullen hem algauw wel weer zien...
Alvast proficiat, Jakkel!
hij heeft idd een ban gekregen het zal wel voor korte tijd zijn zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenhij heeft idd een ban gekregen het zal wel voor korte tijd zijn zeker?
Groeten,
Benny.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarNy Bekijk Berichten2 weken.
Groeten,
Benny.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtennog 2 weken wachten op het topic van zijne buell dus...
Groeten,
Benny.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarNy Bekijk BerichtenMits attest van goed gedrag en zeden...
Groeten,
Benny.
Gisteren was de Warre ook in Kallo. Hoor ik nadien van Brit dat hem zijne riem heeft doorgetrokken
Hij zet zijn Buell te koop
2f4u familie
Komaan Tracer, we zulle AF eens moeten gaan vertegenwoordigen. 'k Heb me gisteren niet laten kenne Stepkes helemaal afgesleten en linker kneeslider zit erdoor 'k Zie mezelf niet gaan natuurlijk, maar iedereen zei dat ik fameus plat ging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenAchzo, en ikke maar denken, ja die zit op 2F4U hè
Gisteren was de Warre ook in Kallo. Hoor ik nadien van Brit dat hem zijne riem heeft doorgetrokken
Hij zet zijn Buell te koop
2f4u familie
Komaan Tracer, we zulle AF eens moeten gaan vertegenwoordigen. 'k Heb me gisteren niet laten kenne Stepkes helemaal afgesleten en linker kneeslider zit erdoor 'k Zie mezelf niet gaan natuurlijk, maar iedereen zei dat ik fameus plat ging
Comment
Comment