Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
binnenkort staat er misschien een Fat Boy in mijn garage. Mijn buur wil er eentje kopen maar heeft geen plaats. Voor mij geen probleem want ik krijg mijn wagen er toch niet in. Als tegenprestatie krijg ik ook een sleutel.
M'n yammie hier ook eens neerplanten. Heb het schermpje er weer af gedaan, de wind kwam recht op m'n helm en maakte oorverdovend veel lawaai. Volgende aankoop worden andere spiegels.
Die gelijkt eigenlijk wel beetje op mn bandit he . Zeker nu met dezelfde tanktas.
ja zo zie je maar hoe belangrijk we voor hem zijn hé
sjiek spel man
Inderdaad fantastisch dat hij zn droommoto heeft kunnen kopen! En wat voor een moto. Het is de eerste keer dat ik er op let dat de tank "doorzichtig" is. Op de meeste foto's zie je dat niet zo goed.
Ik heb net even het "mijn fietsen" topic gelezen en dat geeft een verklaring waarom Jakkel hier nog niet gepost heeft... . We zullen hem algauw wel weer zien...
Alvast proficiat, Jakkel!
Inderdaad fantastisch dat hij zn droommoto heeft kunnen kopen! En wat voor een moto. Het is de eerste keer dat ik er op let dat de tank "doorzichtig" is. Op de meeste foto's zie je dat niet zo goed.
Ik heb net even het "mijn fietsen" topic gelezen en dat geeft een verklaring waarom Jakkel hier nog niet gepost heeft... . We zullen hem algauw wel weer zien...
Alvast proficiat, Jakkel!
die tank is eigenlijk een gewone cover zei hij mij. De benzine loopt door het frame en de olie in de achterbrug
hij heeft idd een ban gekregen het zal wel voor korte tijd zijn zeker?
Gisteren was de Warre ook in Kallo. Hoor ik nadien van Brit dat hem zijne riem heeft doorgetrokken
Hij zet zijn Buell te koop
2f4u familie
Komaan Tracer, we zulle AF eens moeten gaan vertegenwoordigen. 'k Heb me gisteren niet laten kenne Stepkes helemaal afgesleten en linker kneeslider zit erdoor 'k Zie mezelf niet gaan natuurlijk, maar iedereen zei dat ik fameus plat ging
Gisteren was de Warre ook in Kallo. Hoor ik nadien van Brit dat hem zijne riem heeft doorgetrokken
Hij zet zijn Buell te koop
2f4u familie
Komaan Tracer, we zulle AF eens moeten gaan vertegenwoordigen. 'k Heb me gisteren niet laten kenne Stepkes helemaal afgesleten en linker kneeslider zit erdoor 'k Zie mezelf niet gaan natuurlijk, maar iedereen zei dat ik fameus plat ging
ik heb mij daar al genoeg laten zien nu al uwe slider erdoor goe bezig gij doet niks anders dan kneedowns zeker
Comment