Mededeling

Collapse
No announcement yet.

show your bike

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hij is nog niet in mijn bezig, maar dat zou niet meer lang mogen duren:

Voor wie het niet van de foto zou kunnen afleiden, het is een Suzuki GS 500

En voor wie geïnteresseerd zou zijn in zo'n oldtimer dingetje zoals hierboven gepost is, op de Leuvensesteenweg in Nossegem staat zoiets te koop. Vraag me niet wat het juist is, ik heb het enkel zien staan in het voorbijrijden en daaruit kon ik enkel afleiden dat het een knalgele is.

Comment

Gisteren, op de Bulldogmeeting, met een rit door de haven van Antwerpen.

Ik ben de middelste (moto met twee streepjes op het schermpje vooraan).

Comment

Zo ne Bulldog heeft wel iets vind ik, met een lekkere v-twin nog koppelrijk ook.

Comment

Ik heb het wel voor motoren zoals de GS. Lekkere no nonsens bike. Niet zot veel pk, maar genoeg om fun te beleven.

Enjoy it!
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
            Ik heb het wel voor motoren zoals de GS. Lekkere no nonsens bike. Niet zot veel pk, maar genoeg om fun te beleven.

Enjoy it!
            Thanks! Vandaag theoretisch examen gaan afleggen... *duimen*

Comment

en? en?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                en? en?
                Wegens omstandigheden niet kunnen doorgaan. Het zal voor vrijdag zijn, ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Hier mijn 2 wieler historie:
                  Toen ik klein was, had ik ook een honda px 50, dat kreeg je gewoonweg niet kapot die brommers. Met de gasten uit de buurt heel de tijd zittn rijden, waar is den tijd. Dan een honda xr 250 r (bj 1993) gekocht, daarmee leren rijden, ik kon juist aan de grond met mijn voetjes. Als ik 16 was een rieju spike (=50cc supermotard) gekocht, en samen met vader (met de xr) vlammen. In die rieju zat minarelli am6 blokje zoals in rs50 en al die andere 50cc 2takt monstertjes. Ding liep standaard 80 mits een groter voortandwieltje . Iedere 5000km wel nieuw setje tandwielen en ketting leggen. Dan de brommer buiten (zit nu ergens in Wallonië) en een cr 250 r gekocht. Een echte crosser, ik moest die 2takt power eens voelen. Man dat is als een bom als je overstapt van die xr (slapper frame, slapere vering...).
                  cr 250 r specs: 58pk, 51Nm op 97 droogggewicht
                  Nu is de passie voor auto's ook volop gekomen, en wegens CROSSPARCOURSGEBREK in West-Vlaanderen staat de moto meer stil dan dat er gereden wordt. Maar hem wegdoen, no way! Die zalige 2takt sound, dat geknetter uit die uitlaat .
                  en nog wat beeldmateriaal:
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Last edited by ; 25/05/2007, 00:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ge moest daar wel op klikken he

Comment

zal mijn fietsje hier ook een zetten. Het is mss niet zo een zware bike als sommige hier me al voor zijn gegaan maar ik ben er enorm trots op

Antwerpen is't Stad
                          en al de rest is parking!!

Comment

en nog enkele van haar voorgangers

De laatste was een 125cc maar die heb ik spijtig genoeg niet zo lang gehad

Antwerpen is't Stad

Comment

edith zegt me trouwens dat ik nog ergens foto's heb van de PBR (die blauwe in de 2de reeks foto's) samen met de daytona van mobilelord.... ik voelde me echt klein toen

Antwerpen is't Stad

Comment

bandit 1200

Ik heb vorige week een Suzuki Bandit 1200 (naked), bouwjaar 2005 gekocht. 14500 kms, perfecte staat met een klein windschermpje. Donkergrijs, met een andere demper op. De demper is in carbon, het enige dat erop staat zijn metalen letters "ZOEF" en in het klein erin ge-etst: "not for road use". Heeft iemand meer info over deze demper? Een google levert niets op...
                                Over de moto: dat rijdt zalig, accelereert waanzinnig, het geluid wanneer je terugschakelt is schitterend. Als ze stil staat valt ze niet op maar het is een wolf in schaapsvacht...
                                i 1 2 1/2 6

Comment

Bandits zijn idd zalige moto's. Als ik volgen dvoorjaar (hopelijk) genoeg centen bij elkaar krijg wordt het waarschijnlijk een Bandit of een Fazer.

Veel veilige km's gewenst!

ps: topic aanmaken onder "mijn tweewieler" hé. Ik ben benieuwd.
                                  Last edited by Hayes; 19/06/2007, 09:54.

Comment

Very nice, zo'n Bandit. Wanneer volgen de foto's?
                                    Veel veilige kilometers gewenst, ride the winds of change!

Comment

Bedankt,

Ik ben nog heel de week in Duitsland aan het werk (zonder moto), als ik tijd heb neem ik volgende week nog wat foto's wanneer ik in Brugge ben en probeer ze dan te posten.
                                      i 1 2 1/2 6

Comment

Onze werk-paartjes,

Vrouwtje rijd met een zzr
                                        Ik met een st1100
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik ben nu een dikke 2 maand aant het rondrijden met mijn GS 500 en heb +/- 2500 afgebold. Juist groot onderhoud laten doen op 24000 kms (€289 , roulementen in kopserie ook moeten laten vervangen).
                                          Hoewel ik em nog niet eens afbetaald heb zou ik al naar iets anders willen overstappen. Dit bijvoorbeeld: Suzuki GSF 650 N Bandit (doorklikken naar 2dehands motoren Suzuki)
                                          Het hart zegt doen, het verstand zegt wachten...
                                          Last edited by ; 20/06/2007, 12:53.

Comment

Working...
                                          X