Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
edit: ik merk net op dat ik eind april 2007 die testrit heb gemaakt waar ik zo gebeten ben van die Roadster. exact 1 jaar na datum zal ik dus zelf ene hebbeneens ik het gedacht heb gaat het allemaal veel rapper dan verwacht
kende mij of kende mij ni.... uiteraard komt er nen open pot op. Wat precies weet ik nog niet maar 't zal een klassiekerke zijn. Bos, Laser, Remus...iets in die richting
kende mij of kende mij ni.... uiteraard komt er nen open pot op. Wat precies weet ik nog niet maar 't zal een klassiekerke zijn. Bos, Laser, Remus...iets in die richting
Op nen Beemer hoort nen Akra of nen Remus
Ik gok dadde voor de remus gaat gaan. Of weer nen Laser, maar zo ebde der wel al een paar gehad (Div, R6 en Fazer), dus tijd voor iets nieuws.
edit: ik merk net op dat ik eind april 2007 die testrit heb gemaakt waar ik zo gebeten ben van die Roadster. exact 1 jaar na datum zal ik dus zelf ene hebbeneens ik het gedacht heb gaat het allemaal veel rapper dan verwacht
wat betreft die uitlaat... ik wil een ovale demper, liefst in 't inox of titaanium zonder logo's of dergelijke op. zodat het niet opvalt dat het de orginele niet is (tot ge hem start) Bos heeft propere dempers zonder logo of merkopschrift, bij Remus weet ik niet of je ze kan krijgen zonder opschrift.
Die testmotor was voorzien van een ovale Remus en idd, het mag gezegd: dat klonk héél lekker. beschaafd waar nodig en zalig rochelend en borrelend tijdens het tussengassen bij 't scheurwerk
Maar, en 't is toch geen onbelangrijke maar; op Bos en Laser heb ik een percentje viavia Dus veel kans dat het nen Bos wordt.
Comment