Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW R1200R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

en tomski? binnenkort terug op 2 wielen? 't is hier verdacht stil geworden.

Comment

'k zal ekkik da hier dan maar nieuw leven inblazen aangezien Tomski het motorrijden heeft afgezworen.

eind april wordt mijn R1200R geleverd

opties :
      • verchroomde uitlaatbochten
      • boordcomputer omvat : actieradius,benzinepeilmeter, olietemperatuurmeter, dubbele tripmeter, gemiddelde snelheid, gemuddeld verbruik, buitentemperatuur
      • middenbok
      • handvatverwarming
      • sportwindschermpje
      • kofferhouders
      • zijkoffers
      dat het maar rap eind april is!

edit: ik merk net op dat ik eind april 2007 die testrit heb gemaakt waar ik zo gebeten ben van die Roadster. exact 1 jaar na datum zal ik dus zelf ene hebbeneens ik het gedacht heb gaat het allemaal veel rapper dan verwacht
      Last edited by ; 11/02/2008, 22:40.

Comment

uitlaat plannen?
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
          uitlaat plannen?

kende mij of kende mij ni.... uiteraard komt er nen open pot op. Wat precies weet ik nog niet maar 't zal een klassiekerke zijn. Bos, Laser, Remus...iets in die richting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
            kende mij of kende mij ni.... uiteraard komt er nen open pot op. Wat precies weet ik nog niet maar 't zal een klassiekerke zijn. Bos, Laser, Remus...iets in die richting
            Op nen Beemer hoort nen Akra of nen Remus

Ik gok dadde voor de remus gaat gaan. Of weer nen Laser, maar zo ebde der wel al een paar gehad (Div, R6 en Fazer), dus tijd voor iets nieuws.
            Motoren & Tjeurisme

Comment

ola, de stap toch gezet?
              Proficiat

Waar gekocht?
              Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
              'k zal ekkik da hier dan maar nieuw leven inblazen aangezien Tomski het motorrijden heeft afgezworen.

eind april wordt mijn R1200R geleverd

opties :
              • verchroomde uitlaatbochten
              • boordcomputer omvat : actieradius,benzinepeilmeter, olietemperatuurmeter, dubbele tripmeter, gemiddelde snelheid, gemuddeld verbruik, buitentemperatuur
              • middenbok
              • handvatverwarming
              • sportwindschermpje
              • kofferhouders
              • zijkoffers
              dat het maar rap eind april is!

edit: ik merk net op dat ik eind april 2007 die testrit heb gemaakt waar ik zo gebeten ben van die Roadster. exact 1 jaar na datum zal ik dus zelf ene hebbeneens ik het gedacht heb gaat het allemaal veel rapper dan verwacht

Comment

nice, komt 'm maar es showen

Comment

open u eigen topic... aandachtshoer...

sjiek spel

Comment

voor een eigen topic is het nog veel te vroeg.

wat betreft die uitlaat... ik wil een ovale demper, liefst in 't inox of titaanium zonder logo's of dergelijke op. zodat het niet opvalt dat het de orginele niet is (tot ge hem start) Bos heeft propere dempers zonder logo of merkopschrift, bij Remus weet ik niet of je ze kan krijgen zonder opschrift.
                    Die testmotor was voorzien van een ovale Remus en idd, het mag gezegd: dat klonk héél lekker. beschaafd waar nodig en zalig rochelend en borrelend tijdens het tussengassen bij 't scheurwerk

Maar, en 't is toch geen onbelangrijke maar; op Bos en Laser heb ik een percentje viavia Dus veel kans dat het nen Bos wordt.

'k heb em gekocht bij Peter d'Haese in Latem.

Comment

Ha, bij Peter (ex-collega)

Toffe kerel, allé, als ge even snel kunt luisteren als dat em spreekt
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                      X