Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusief? Moto Guzzi (oldtimer)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Exclusief? Moto Guzzi (oldtimer)

Ik weet niet of er hier moto-kenners (ik niet in elk geval) aanwezig zijn, maar die zullen wel kunnen beamen dat deze een redelijk exclusief model is.

Die is van een collega van mij, en hij heeft nog 2 andere oldtimers staan waaronder een ducatti van +-30j oud en een Laverda die ook even oud is.

Foto's
    Last edited by ; 30/04/2007, 23:20. Reden: Titel duidelijker gemaakt

veel foto's in 1 post.

wel erg mooi spul.

Comment

Moto Guzzi Le Mans, een I dan nog wel. Zalige machine. Moet ik ooit ook nog eens in m'n bezit hebben...

Deze ziet er echt nog heel goed uit... Qua originaliteit kan ik er niet veel van zeggen, ben geen kenner van Guzzi's (meer van oude Honda Fours). Maar ik denk dat deze toch bijna tegen de 100%-grens aan zit.

Comment

een Guzzi is altijd mooi vind ik.

een Honda Four ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried Bekijk Berichten
          Moto Guzzi Le Mans, een I dan nog wel. Zalige machine. Moet ik ooit ook nog eens in m'n bezit hebben...

Deze ziet er echt nog heel goed uit... Qua originaliteit kan ik er niet veel van zeggen, ben geen kenner van Guzzi's (meer van oude Honda Fours). Maar ik denk dat deze toch bijna tegen de 100%-grens aan zit.
          Die kerel is echt "MANIAKAAL" op gebied van onderhoud voor zijn moto's.

Zijn Laverda ziet er nog stukken beter uit, en ik geloof dat er nog maar 10 van rijden, en de rest staat in museums.

Volgende keer zal ik daar eens foto's van nemen

Comment

Ne Le Mans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianEvo Bekijk Berichten
              Die kerel is echt "MANIAKAAL" op gebied van onderhoud voor zijn moto's.

Zijn Laverda ziet er nog stukken beter uit, en ik geloof dat er nog maar 10 van rijden, en de rest staat in museums.

Volgende keer zal ik daar eens foto's van nemen
              Goed dat z'n oldies in de watten worden gelegd. Ze verdienen het zeker! Le Mans I is immers inderdaad een erg begeerd model. Ben benieuwd naar de Laverda en de Duc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried Bekijk Berichten
                Goed dat z'n oldies in de watten worden gelegd. Ze verdienen het zeker! Le Mans I is immers inderdaad een erg begeerd model. Ben benieuwd naar de Laverda en de Duc.
                Ik zal zien dak ze zo snel mogelijk kan fotograferen, maar die Laverda is al meer dan een jaar geleden da ik die gezien heb. Maar misschien met dit goed weer dat ik hem nog wel zie in de loop van de volgende weken.

De luchtinlaten van de Laverda stop hij zelfs elke keer dicht met doekjes zodat er geen condens in kan komen.

Comment

Howla... die Guzzi is echt wel cool!

Comment

Denk dat het een model van eind jaren '70 is heb er toen enkele gezien in de motorclub waar ik toen bij was,reed zelf met een kawa z650 nog met spaken in de wielen (riongs ?),mooie tijd was da er bestonden toen nog geen flitspalen of dergelijke al de rest was wat traag oei

Comment

[IMG]C:\Documents and Settings\Jan\Bureaublad\Nokia backup\Afb003.jpg[/IMG]

Comment

Working...
                      X