Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 450 enduromotor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 450 enduromotor

Blijkbaar zal bmw in de toekomst uitkomen met een ééncilinder 450cc competie enduromotor. Ben wel benieuwd naar het motorblok, het design ervan, hoeveel pk's en koppel ze er gaan uitkrijgen i.v.m. de jappen en de andere Europese bikes. Joel Smets is alvast testrijder.

enkele foto's:

Comment

Comment

al degene die BMW moto's afdoen als ouw ballen bakken hebben 't dik mis, zeg da ik 't gezegd heb. de laatste generatie boxers sturen formidabel lekker, daar kan geen enkele vergelijkbare jap aan ruiken.

Nu gaat BMW ook de nog vrij onbekende (hoewel? hoeveel dakars hebben ze al niet gewonen?Oriol en co...) off road scene op. Ik kan het alleen maar toejuichen!

Ik wacht geduldig op een HP versie van de R1200S, dat gaat vuurwerk geven! 't is alleen niet zeker of hij echt komt, tot hier toe blijft het in de geruchtenmolen hangen...spijtig.

Comment

Ik vind de nieuwe enduro/allroad/supermotard modellen echt wel geslaagd, vooral ook het design. Behalve de G 650 Xchallenge, die vind ik iets minder.

de 650 Xmoto

de 650 Xcountry

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten

Ik wacht geduldig op een HP versie van de R1200S, dat gaat vuurwerk geven! 't is alleen niet zeker of hij echt komt, tot hier toe blijft het in de geruchtenmolen hangen...spijtig.

Bestaat deze niet al?

=> de HP2 megamoto

=> de HP2 enduro ( ook met 17" sm-wielen verkrijgbaar )

Last edited by ; 11/07/2007, 09:46.

Comment

de HP2 enduro met sm-wielen

klik

Comment

ok, dat zijn idd die HP modellen. nu nog zo'n afgeleide van een R1200S

Comment

Working...
                X