ik zou zo graag m'n Heinkel compleet maken. dan kan ik later ook met een van m'n zonen een toertje gaan maken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kreidler, Zündapp en co lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenAls het weer het toelaat morgen, zal ik er zeker trekken.
Oh sorry, verkeerd gelezen, 't gaat over foto's nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zou zo graag m'n Heinkel compleet maken. dan kan ik later ook met een van m'n zonen een toertje gaan maken.
Comment
-
Voor spyker, je kan trouwens nog altijd een kreidler naar eigen smaak laten samenstellen door John Bos in Goes voor 3000 euro (Nederland). Die hebben nog een grote voorraad aan originele kreidler stukken, maar zijn ook peperdure gasten.
Die florett RS modelletjes met het 6,25 pk blok zijn ongelooflijk leuk om te rijden. De vijfbak gaat zo lekker zacht, schakelen bij 8000 à 9000 toeren met een schel hemels geluid. En dan bij het thuiskomen dat je achterlicht is doorgebrand, zalig gewoon. :d
Ik ben blij dat er thuis zo eentje origineel staat, hij wordt zo goed onderhouden als een Mercedes. Eerst lekker warm rijden en dan hem in toeren jagen, de zoete tweetakt geur. Ik ben echt verliefd op die brommertjes.
En oja er hangt ook een vossenstaart op het bagagerekje. Zo fout maar toch hoort het erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenIs de moeite waard, je beleeft er zoveel plezier aan. Jammer dat de wisselstukken zo duur zijn geworden voor oude brommertjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDus je kan zo'n schakelbrommer inschrijven als motorfiets, en met je rijbewijs B kan je tegenwoordig met een licht motor rijden? Interessant. Ik denk dat ik er een ga zoeken, en ditmaal met papieren.
Eentje met papieren vinden, hmmmm good luck.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk BerichtenWas na heel lang aandringen, ze wisten zelf daar niet wat ze er mee moesten aanvangen. Een 50 cc'tje inschrijven als een motorfiets die bovendien meer als 25 jaar oud was.
Eentje met papieren vinden, hmmmm good luck.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDus dat gaat niet zo simpel dat inschrijven? Nochthans, Het lijkt mij logisch dat een gemotoriseerde tweewieler dat standaard makkelijk 90 km/u rijd best niet wordt geklasseerd als B klasse brommer. Maar ja, de Belgische staat is niet logisch.
Nu hebben we gelukkig een nummerbord en kan ik met een gerust hart rondjes rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheel veel, en ik heb geen boekje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop honderd camino's reden er 33 px-en
je ziet echt bijna geen PX meer rijden hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzie je nog vespa ciao's ?
maar PX bijna niet é !
en als ik een zie is ie helemaal perto
Comment
-
Comment
Comment