Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kreidler, Zündapp en co lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    ik zou zo graag m'n Heinkel compleet maken. dan kan ik later ook met een van m'n zonen een toertje gaan maken.

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
      Als het weer het toelaat morgen, zal ik er zeker trekken.
      Zal ik zeker trekken?

      Oh sorry, verkeerd gelezen, 't gaat over foto's nemen.

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
        ik zou zo graag m'n Heinkel compleet maken. dan kan ik later ook met een van m'n zonen een toertje gaan maken.
        Is de moeite waard, je beleeft er zoveel plezier aan. Jammer dat de wisselstukken zo duur zijn geworden voor oude brommertjes.

        Comment


        • #44
          Voor spyker, je kan trouwens nog altijd een kreidler naar eigen smaak laten samenstellen door John Bos in Goes voor 3000 euro (Nederland). Die hebben nog een grote voorraad aan originele kreidler stukken, maar zijn ook peperdure gasten.

          Die florett RS modelletjes met het 6,25 pk blok zijn ongelooflijk leuk om te rijden. De vijfbak gaat zo lekker zacht, schakelen bij 8000 à 9000 toeren met een schel hemels geluid. En dan bij het thuiskomen dat je achterlicht is doorgebrand, zalig gewoon. :d
          Ik ben blij dat er thuis zo eentje origineel staat, hij wordt zo goed onderhouden als een Mercedes. Eerst lekker warm rijden en dan hem in toeren jagen, de zoete tweetakt geur. Ik ben echt verliefd op die brommertjes.

          En oja er hangt ook een vossenstaart op het bagagerekje. Zo fout maar toch hoort het erbij.
          Last edited by ; 28/07/2007, 22:09.

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
            Is de moeite waard, je beleeft er zoveel plezier aan. Jammer dat de wisselstukken zo duur zijn geworden voor oude brommertjes.
            een heinkel perle is sowieso al een zeldzaamheid, onderdelen zijn amper te vinden. misschien is 't beter er iemand een plezier mee te doen, voor de onderdelen.

            Comment


            • #46
              Dus je kan zo'n schakelbrommer inschrijven als motorfiets, en met je rijbewijs B kan je tegenwoordig met een lichte motor rijden? Interessant. Ik denk dat ik er een ga zoeken, en ditmaal met papieren.
              Last edited by ; 28/07/2007, 22:14.

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                Dus je kan zo'n schakelbrommer inschrijven als motorfiets, en met je rijbewijs B kan je tegenwoordig met een licht motor rijden? Interessant. Ik denk dat ik er een ga zoeken, en ditmaal met papieren.
                Was na heel lang aandringen, ze wisten zelf daar niet wat ze er mee moesten aanvangen. Een 50 cc'tje inschrijven als een motorfiets die bovendien meer als 25 jaar oud was.
                Eentje met papieren vinden, hmmmm good luck.

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                  Was na heel lang aandringen, ze wisten zelf daar niet wat ze er mee moesten aanvangen. Een 50 cc'tje inschrijven als een motorfiets die bovendien meer als 25 jaar oud was.
                  Eentje met papieren vinden, hmmmm good luck.
                  Dus dat gaat niet zo simpel dat inschrijven? Nochthans, Het lijkt mij logisch dat een gemotoriseerde tweewieler dat standaard makkelijk 90 km/u rijd best niet wordt geklasseerd als B klasse brommer. Maar ja, de Belgische staat is niet logisch.

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                    Dus dat gaat niet zo simpel dat inschrijven? Nochthans, Het lijkt mij logisch dat een gemotoriseerde tweewieler dat standaard makkelijk 90 km/u rijd best niet wordt geklasseerd als B klasse brommer. Maar ja, de Belgische staat is niet logisch.
                    Inderdaad dat ding loopt standaard bij ons zonder moeite 90 km/h. Het zou zonde zijn om hem daardoor te moeten afstaan bij een bromfietscontrole. Vele mensen begrijpen niet dat een standaard 50 cc'tje uit 1975 zonder moeite 90 of meer kan rijden.
                    Nu hebben we gelukkig een nummerbord en kan ik met een gerust hart rondjes rijden.

                    Comment


                    • #50
                      die heeft meer als 6.25 pk, anders geraakt die niet aan de 95

                      Comment


                      • #51
                        Boah, mijn standaard Peugeot Vogue van eind 70 begin 80 heeft ook ooit 70 gereden. Een paar weken later zijn er wel een paar jointjes van mijn carbu naar de zak gegaan waardoor dat het daarna niet meer mogelijk was.

                        Comment


                        • #52
                          kheb een vraagje een Honda PX hoeveel hebben ze dat gemaakt ? van wanneer tot wanneer ?
                          heeft iemand een boekje ervan ? (brochure of zo ? )

                          Comment


                          • #53
                            heel veel, en ik heb geen boekje

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              heel veel, en ik heb geen boekje
                              sla er een slag in aub

                              Comment


                              • #55
                                op honderd camino's reden er 33 px-en

                                Comment


                                • #56
                                  de madammen met geld reden px

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    op honderd camino's reden er 33 px-en
                                    en kheb nen camino ook

                                    je ziet echt bijna geen PX meer rijden hé

                                    Comment


                                    • #58
                                      zie je nog vespa ciao's ?

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        zie je nog vespa ciao's ?
                                        nu en dan eens , zoveel als ik camino's zie. tamelijk dus.
                                        maar PX bijna niet é !
                                        en als ik een zie is ie helemaal perto

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          de madammen met geld reden px
                                          Yeeaah

                                          Comment

                                          Working...
                                          X