Een verzamelaar uit mijn streek heeft heel veel Flandria modellen in (bijna) nieuwstaat. Hij heeft dan ook bijna alles gekocht in de uitverkoop na de faling van Flandria. Zo heeft hij nog compleet nieuwe bromfietsen kunnen opbouwen van de losse onderdelen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kreidler, Zündapp en co lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenNu rijd iedereen op een marginale Wallaroo, zo'n rijdend chemisch toilet of een Derbi Senda.
derbi senda man man man iedere straat staat er ene. suzuki's ts'en enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenfak tis waar é, watergekoelde machientjes
derbi senda man man man iedere straat staat er ene. suzuki's ts'en enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk BerichtenWallaroo nog aan toe.
'k heb dat nooit iets gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk vind ze lelijk en ik hou niet van het volk dat er mee rijd.
met nen witten achterlicht en NO FEAR stickerssss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk vind ze lelijk en ik hou niet van het volk dat er mee rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOok johns kunnen symphatiek zijn hoor. Ga nooit af op iemands uiterlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk BerichtenFlandria, Heinkel, Dax, Monkey. en geen tsjing-tsjang-Dax maar een echte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenechte dax ? jaar ?
geen idee hoe oud, staat al jaren bij onze jef op restauratie te wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k heb 'm in 86 gekocht, negendehands of zo.
geen idee hoe oud, staat al jaren bij onze jef op restauratie te wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendat zegt meer over jou dan je eigenlijk kwijt wil.
Wat wil je nu horen, dat ik een john ben? Allée vooruit, als je 't graag wilt weten, ik ben een john, nu tevreden?
Btw, wat is eigenlijk de oorspronkelijke definitie van een john? Een benaming voor een soort mensen dat ontstaan is eind de jaren tachtig, moet je zeker weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat wil je nu horen, dat ik een john ben? Allée vooruit, als je 't graag wilt weten, ik ben een john, nu tevreden?
Btw, wat is eigenlijk de oorspronkelijke definitie van een john? Een benaming voor een soort mensen dat ontstaan is eind de jaren tachtig, moet je zeker weten.
Comment
Comment