heeey, kheb een honda px en die bolt maar net 35, en het is een b-klasse heeft er iemand een idee hoe ik die 45 kan laten rijden??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
honda px
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sensation Bekijk Berichtenik heb men carb. en spruitstuk al uitgekuist. maar de uitlaat niet omdat ze zegge uitbranden en daar heb ik een beetje schrik van :p
er komt heel veel los in de uitlaat en rookt ferm , maar da helpt echt nie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichtenma normaal gezien zou toch al met de gewone cilinder al zeker 45 kunne hale
slechte bougie
spelling op krukas ,...
carbu mis afgestelt
riem te slap
compressieverlies
...
...
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichtenawel ja die dinges moet em dan maar verbeteren e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sensation Bekijk Berichtenmet een andere uitlaat gaat ie niet sneller
had er een sportuilaat van leovinchie opgezet
heb je den leovinci nog ? leo is voor trekkracht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sensation Bekijk Berichtenen hij ging net 45 maar nu gaat ie steeds trager :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenAl ne keer een nieuwe zuigerveer gestoken ? of ne nieuwe piston ?
(nieuwe cilinder steken , daarmee bedoel ik heel de kit é , piston en vere)
mijne piston is ook versleten ze , en kbol volt een 45 met a-klasse piston
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenda heb ik ook gezegt: compressieverlies
(nieuwe cilinder steken , daarmee bedoel ik heel de kit é , piston en vere)
mijne piston is ook versleten ze , en kbol volt een 45 met a-klasse piston
kan je die cilindertjes niet honen, of boren, en dan een overmaat zuiger, da kost nie zoveel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichtenkan je die cilindertjes niet honen, of boren, en dan een overmaat zuiger, da kost nie zoveel
eneuh ze doen het niet meer ook kheb er 2 gedaan , dien al die jaren den tuner van dienst waren.. flikken é . echt veel te kostelijk ook
Comment
Comment