ik zou wel willen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
intresse om samen moto-remork te kopen ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengij ziet er mij nogal ne straffe uit arnev, maar ik krijg nooit een vespa op een remork op m'n uppie
ja , alleen gaat da niet
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sammie Bekijk BerichtenTheFox stelt zijne remork ook wel ter beschikking denk ik
(ik ken de koppen niet achter de nick's)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengij ziet er mij nogal ne straffe uit arnev, maar ik krijg nooit een vespa op een remork op m'n uppieBMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou wel willen
Helaas woon ik Limbabwe...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenMo allé, bobo, da's toch makkelijk. Benodigdheden : 1 plank van minstens 10 cm breed die je op de remork kan laten liggen. Even aan de gas draaien terwijl je ernaast staat en hij rijdt er vanzelf op. 2 spanbandjes vooraan en achteraan, de vespa vooral niet op zijn pekkel zetten en de klus is geklaard.
we zijn al met 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengij ziet er mij nogal ne straffe uit arnev, maar ik krijg nooit een vespa op een remork op m'n uppie
Comment
Comment