lijkt me duidelijk. ik ga binnekort een camino halen, en dus nu nog ff ideetjes opdoen he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
camino's, post hier je foto's
Collapse
X
-
Kheb een idee voor je, niet "tunen" noch optisch noch motorisch, die dingen zijn daar niet voor gemaakt, en het is o zo fout.
'T is eigenlijk bijna een fiets (bv. de remmen alleen al) met een motortje. Dus 45 of zelfs 25km/h is al meer dan genoeg.
Toch veel rijplezier met deze oer-snorfiets..
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneen vol achterwiel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIedereen zijn hobby natuurlijk, maar toch hoort dit niet echt thuis in het hedendaags verkeer nee..
Evenals niet op dit forum
er staan hier brommers en moto's genoeg op het forum.
Comment
-
Man man man, waar is de tijd. Zo'n 15 jaar geleden had ik zo'n brommertje. Rood met zwart, toen was dat in de mode, net voor de rage van die boosterkes. Spijtig genoeg géén foto's ervan, toen bestonden nog geen digitale camera of gsm's hé (ik voel me plots oud)
Veel plezier aan beleefd. Ik heb er twee jaar mee gereden tot aan mijn 18e en dan verkocht voor 35 000 frank. Wat ongelooflijk veel geld was. Dat geld heb ik dan bijgelegd om een autootje te kopen(Peugeot 205 xs 1.4).
Jeugdsentiment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk BerichtenMan man man, waar is de tijd. Zo'n 15 jaar geleden had ik zo'n brommertje. Rood met zwart, toen was dat in de mode, net voor de rage van die boosterkes. Spijtig genoeg géén foto's ervan, toen bestonden nog geen digitale camera of gsm's hé (ik voel me plots oud)
Veel plezier aan beleefd. Ik heb er twee jaar mee gereden tot aan mijn 18e en dan verkocht voor 35 000 frank. Wat ongelooflijk veel geld was. Dat geld heb ik dan bijgelegd om een autootje te kopen(Peugeot 205 xs 1.4).
Jeugdsentiment
er zijn camino's dien den dag van vandaag meer dan 500euro gaan hoor.
ik zoek er mij namelijk ook nog eentje bij
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichtenniet geïnteresseerd in de mijne dan? Foto's gekregen?
maar kheb er 2 gevonden op 10km van mij , dus oe dichter oe beter vin ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenen zeg eens waarom ?
er staan hier brommers en moto's genoeg op het forum.
Het past eigenlijk niet bij het forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOmdat het niet duur en exclusief genoeg is.
Het past eigenlijk niet bij het forum.
we verstaan elkaar tenminste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwe verstaan elkaar tenminste
Comment
-
Oh the memories. Toen ik 14 was had een maat van mij een opgefokte Camino, dat ding reed 70 en had echt geen remmen. Ik heb daar toen eens tegen geraced met de Puch in de wijk waar die kerel van wie die puch toen was woonde. De laatste bocht was een van 90° waarna je op een weg terechtkwam die naar den andere zijn geleeg leide. Ik rem daar rustig af en pak mijn bocht, die kerel op zijn camino vliegt daar los rechtdoor, frontaal in de haag van de buurman van mijn kameraad.
Achteraf gezien mogen we blij zijn dat we onze apenjaren hebben overleefd.
Comment
Comment