Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
camino's, post hier je foto's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwat was er veranderd ?
Welke wijzigingen dat die juist had ondergaan weet ik niet precies, er stak wel zo'n leeg Sito potteke onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenDat is de jeugd Frankie ... die schrijven in sms-taal... Niet te begrijpen voor ouderenOorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichtenen hoe hebt gij da juist gespoten ?
wa voor spuitbus ( voor op plastiek , metaal , ... )
en eerst gewoon gekuist en gespoten, of moet ge da eerst ontvette me white spirit en schure ofzo ?
pff , kzou er zou ongeloofelijk graag eene hebbe ( ne vogue ) nu just nog mijn ouders overtuige, ze vinda da te gevaarlijk :s , iemand enige tips
Dat is gewoon spreektaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk BerichtenDat kunt ge nu toch moeilijk sms-taal noemen ?
Dat is gewoon spreektaal
begrijp je 't? of laat ik Gio een tekeningetje maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenspreektaal moet je spreken. niet schrijven. dat noemen ze schrijftaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenGio tekenen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenok, proberen te tekenen dan.
ontopic: Gio op nen camino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
ontopic: Gio op nen camino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmorgen zet ik 'm op een Flandria.
da vraagt of foto's hé
is da die blauwe van u ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenowyeaah
da vraagt of foto's hé
is da die blauwe van u ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtengroene. morgen halen we 'm vanonder 't stof.
probere starten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenzalig
probere starten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenspreektaal moet je spreken. niet schrijven. dat noemen ze schrijftaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenniks van, 't is geen speeltijd morgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenHeb jij er geen gehad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenallé met Gio erbij lijkt het toch veel op speeltijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhij heeft z'n best gedaan, geloof het of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk BerichtenDe laatste die ik in elkaar gestoken heb.
Had beetje heimwee naar m'n eerste brommerke...
zo zou hem der dus uit moeten zien (de mijne) en nu ziet hem er zo uit :
Comment
Comment