Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ne kameraad van mij had ook ne Camino. Ik mocht er eens mee rijden ... Stond een Leovinci pijp op en nog een of andere kit (Malossi of zoiets). Da spel ging over de 100 ... Levensgevaarlijk
lekker topîc
kheb namelijk eentje , een matzwarte met leovinci uitlaat onder.
ben al heel de week op zoek achter nog eentje maar kvins niets tmoet een a zijn met papieren
Man man man, waar is de tijd. Zo'n 15 jaar geleden had ik zo'n brommertje. Rood met zwart, toen was dat in de mode, net voor de rage van die boosterkes. Spijtig genoeg géén foto's ervan, toen bestonden nog geen digitale camera of gsm's hé (ik voel me plots oud)
Veel plezier aan beleefd. Ik heb er twee jaar mee gereden tot aan mijn 18e en dan verkocht voor 35 000 frank. Wat ongelooflijk veel geld was. Dat geld heb ik dan bijgelegd om een autootje te kopen(Peugeot 205 xs 1.4).
Man man man, waar is de tijd. Zo'n 15 jaar geleden had ik zo'n brommertje. Rood met zwart, toen was dat in de mode, net voor de rage van die boosterkes. Spijtig genoeg géén foto's ervan, toen bestonden nog geen digitale camera of gsm's hé (ik voel me plots oud)
Veel plezier aan beleefd. Ik heb er twee jaar mee gereden tot aan mijn 18e en dan verkocht voor 35 000 frank. Wat ongelooflijk veel geld was. Dat geld heb ik dan bijgelegd om een autootje te kopen(Peugeot 205 xs 1.4).
Jeugdsentiment
er rijden nog altijd veel camino's , en vooral veel clubs enzo.
er zijn camino's dien den dag van vandaag meer dan 500euro gaan hoor.
ik zoek er mij namelijk ook nog eentje bij
Oh the memories. Toen ik 14 was had een maat van mij een opgefokte Camino, dat ding reed 70 en had echt geen remmen. Ik heb daar toen eens tegen geraced met de Puch in de wijk waar die kerel van wie die puch toen was woonde. De laatste bocht was een van 90° waarna je op een weg terechtkwam die naar den andere zijn geleeg leide. Ik rem daar rustig af en pak mijn bocht, die kerel op zijn camino vliegt daar los rechtdoor, frontaal in de haag van de buurman van mijn kameraad.
Achteraf gezien mogen we blij zijn dat we onze apenjaren hebben overleefd.
Comment