Mededeling

Collapse
No announcement yet.

camino's, post hier je foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• camino's, post hier je foto's

lijkt me duidelijk. ik ga binnekort een camino halen, en dus nu nog ff ideetjes opdoen he

Kheb een idee voor je, niet "tunen" noch optisch noch motorisch, die dingen zijn daar niet voor gemaakt, en het is o zo fout.

'T is eigenlijk bijna een fiets (bv. de remmen alleen al) met een motortje. Dus 45 of zelfs 25km/h is al meer dan genoeg.

Toch veel rijplezier met deze oer-snorfiets..

Comment

Rijden ze nu daar nog mee rond? Levensgevaarlijk boven de 50kmh !

Comment

Ne kameraad van mij had ook ne Camino. Ik mocht er eens mee rijden ... Stond een Leovinci pijp op en nog een of andere kit (Malossi of zoiets). Da spel ging over de 100 ... Levensgevaarlijk

Comment

een vol achterwiel

Comment

Iedereen zijn hobby natuurlijk, maar toch hoort dit niet echt thuis in het hedendaags verkeer nee..

Evenals niet op dit forum

Comment

komaan mister landrover, laat ons meegenieten van die camino's

Comment

En blazen met die keet

Haha

Comment

lekker topîc
                  kheb namelijk eentje , een matzwarte met leovinci uitlaat onder.
                  ben al heel de week op zoek achter nog eentje maar kvins niets tmoet een a zijn met papieren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    een vol achterwiel
                    idd ja! wat was daar eigenlijk de bedoeling van? sneller gaan ofzo? is dat niet erg gevoelig voor zijwind dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                      Iedereen zijn hobby natuurlijk, maar toch hoort dit niet echt thuis in het hedendaags verkeer nee..

Evenals niet op dit forum
                      en zeg eens waarom ?
                      er staan hier brommers en moto's genoeg op het forum.

Comment

kheb echt geen goede of mooie foto's van de mijne, hier enkele.
                        staat nu wel al met een zwart lederen zadel en bmx stuur in het chroom.

Comment

Man man man, waar is de tijd. Zo'n 15 jaar geleden had ik zo'n brommertje. Rood met zwart, toen was dat in de mode, net voor de rage van die boosterkes. Spijtig genoeg géén foto's ervan, toen bestonden nog geen digitale camera of gsm's hé (ik voel me plots oud)

Veel plezier aan beleefd. Ik heb er twee jaar mee gereden tot aan mijn 18e en dan verkocht voor 35 000 frank. Wat ongelooflijk veel geld was. Dat geld heb ik dan bijgelegd om een autootje te kopen(Peugeot 205 xs 1.4).

Jeugdsentiment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk Berichten
                            Man man man, waar is de tijd. Zo'n 15 jaar geleden had ik zo'n brommertje. Rood met zwart, toen was dat in de mode, net voor de rage van die boosterkes. Spijtig genoeg géén foto's ervan, toen bestonden nog geen digitale camera of gsm's hé (ik voel me plots oud)

Veel plezier aan beleefd. Ik heb er twee jaar mee gereden tot aan mijn 18e en dan verkocht voor 35 000 frank. Wat ongelooflijk veel geld was. Dat geld heb ik dan bijgelegd om een autootje te kopen(Peugeot 205 xs 1.4).

Jeugdsentiment
                            er rijden nog altijd veel camino's , en vooral veel clubs enzo.
                            er zijn camino's dien den dag van vandaag meer dan 500euro gaan hoor.
                            ik zoek er mij namelijk ook nog eentje bij

Comment

niet geïnteresseerd in de mijne dan? Foto's gekregen?
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                niet geïnteresseerd in de mijne dan? Foto's gekregen?
                                ja , hoeveel vroeg je weer ? PM mag aub
                                maar kheb er 2 gevonden op 10km van mij , dus oe dichter oe beter vin ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                  en zeg eens waarom ?
                                  er staan hier brommers en moto's genoeg op het forum.
                                  Omdat het niet duur en exclusief genoeg is.
                                  Het past eigenlijk niet bij het forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Omdat het niet duur en exclusief genoeg is.
                                    Het past eigenlijk niet bij het forum.
                                    khad zo al een gevoel
                                    we verstaan elkaar tenminste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                      we verstaan elkaar tenminste
                                      Proficiat, je bent één van de weinigen hier die mij verstaat.

Comment

Oh the memories. Toen ik 14 was had een maat van mij een opgefokte Camino, dat ding reed 70 en had echt geen remmen. Ik heb daar toen eens tegen geraced met de Puch in de wijk waar die kerel van wie die puch toen was woonde. De laatste bocht was een van 90° waarna je op een weg terechtkwam die naar den andere zijn geleeg leide. Ik rem daar rustig af en pak mijn bocht, die kerel op zijn camino vliegt daar los rechtdoor, frontaal in de haag van de buurman van mijn kameraad.

Achteraf gezien mogen we blij zijn dat we onze apenjaren hebben overleefd.

Comment

Working...
                                        X