dit weekend is het de tweede race van WSB kampioenschap op het circuit van Losail in Qatar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
World Superbike & Supersport
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtendit weekend is het de tweede race van WSB kampioenschap op het circuit van Losail in QatarOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenHoe laat?
Comment
-
zondagmorgend omstreeks half 9 is het op Eurosport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenzondagmorgend omstreeks half 9 is het op EurosportOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenZeg, das wel vroeg é... Da zal ni lukken om te bekijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenop www.worldsbk.com kun je de races ook nog zien, weliswaar in klein formaat maar ik vind dat niet ergOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
blijkbaar is de race zelf op 14 maart, morgen dus
de superpole is vandaag gereden, eerst effe superpole kijken en dan post ik de resultaten wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenOp Eurosport zenden ze de races uit op zondag vanaf 8u30. Dat wordt dvd programmeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtennet race 1 van de superbike gemist deze morgen, daarna per toeval de supersport race kunnen volgen, het was 'Snowboard' volgens Eurosport en straks is het om half 2 race 2 van superbikesOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Toch plezant hé Eurosport. WSB race 2 ronde 12/18
'Nou mensen we gaan er even uit voor een commercial break, tot zo dadelijk!!'
*reclame*
'Welkom terug mensen bij race 2 van de superbikes'
ronde 7/18 effe 5 ronden overgeslagen grrrr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroemke Bekijk BerichtenSpijtig dat onze landsman Didier van Keymeulen dit jaar niet mee rijd in de supersport. Hij start dit seisoen voor KTM in de Duitse superbike dat in april van start gaat. Hopelijk tonen ze er ook iets van op tv.
John Hopkins heeft trouwens bevestigd dat hij vanaf de race in Valencia start met een Honda Fireblade van het Stiggy Motorsport team
Comment
-
Ben Spies is meteen rookie of the year
Haga zal toch eerst enkele wedstrijden achter de kiezen moeten hebben om volledig die duc onder de knie te hebben.
Het is al enkele jaren geleden dat hij nog met een duc heeft gereden.
Al had die toen ook wel enkele overwinningen.
Met Troy die einde carriere was had ik gedacht dat het voor Haga eenvoudig ging zijn.
Niet dus.
De Aprilia doet het ook meteen goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenBen Spies is meteen rookie of the year
Haga zal toch eerst enkele wedstrijden achter de kiezen moeten hebben om volledig die duc onder de knie te hebben.
Het is al enkele jaren geleden dat hij nog met een duc heeft gereden.
Al had die toen ook wel enkele overwinningen.
Met Troy die einde carriere was had ik gedacht dat het voor Haga eenvoudig ging zijn.
Niet dus.
De Aprilia doet het ook meteen goed.
dit weekend op Valencia als ik mij nie vergis, ben benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenOw, Valencia.
Benieuwd wat Carlos Checa zal doen
edit: en ik heb mij miskeken...het is pas volgend weekend superbike
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten't is nikske. 't Is F1 van 't weekend
alhoewel met de nieuwe regels en aanpassingen...
Comment
Comment