Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Supersport: Fabian Foret in de laatste meters zonder benzine gevallen, reed de hele race aan de leiding dan gingen Lascorz en Parkes naar de finish waarbij Parkes mooi gebruik maakte van de slip stream en toch nog de eerste plaats pakte
Parkes
Lascorz
Jones
Superbike: serieuze duels in beide races met dit als resultaat
Biaggi en Xaus gaan niet de beste teammaatjes worden denk ik
het geeft toch wel serieus wat spektakel
heb je race 1 gezien? de laatste bocht wil biaggi bayliss de pass afsnijden maar moet van zijn lijn af, en bayliss snijdt terug binnenin voorbij en kijkt dan al kneedownend een keertje over zijn schouder naar biaggi van...'thank you very much '
heb je race 1 gezien? de laatste bocht wil biaggi bayliss de pass afsnijden maar moet van zijn lijn af, en bayliss snijdt terug binnenin voorbij en kijkt dan al kneedownend een keertje over zijn schouder naar biaggi van...'thank you very much '
You Ain't Touching Me, Mate *veegt met rechterhand linkerschouder af*
Eindelijk kan ik het na jaren ook terug volgen op Eurosport
Conclusie na race1: Biaggi is nog altijd dezelfde zuurpruim as vroeger
Conclusie2: Na het zien vd race heb ik weer zin om een ciruitfiets te kopen
Eindelijk kan ik het na jaren ook terug volgen op Eurosport
Conclusie na race1: Biaggi is nog altijd dezelfde zuurpruim as vroeger
Conclusie2: Na het zien vd race heb ik weer zin om een ciruitfiets te kopen
aja waarom niet? naast de lancer evo nog een circuitfietsje erbij?
Heb enkel de tweede race van de superbikes gezien. Bleef spannend tot aan de finish!! Dat durft in de Moto GP al eens anders zijn...
Mooie eerste zege voor Nieto. Het viel me op dat hij z'n bochten altijd anders aansnijdt dan al de rest. En Xaus pushen dat het geen naam had. En die Ducati maar schudden.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Enkel de tweede race gezien. Wel lekker spannend. Verdiende eerste overwinning voor Nieto.
nu zo spannend vondt ik het ook niet ,in de eerste race is jammer genoeg haga onder uit gegaan en in de tweede race dat streepje trekken was kei leuk,maar albijal heb ik er van genoten.
Het ziet er naar uit dat de WSB spannender zal worden dan de MotoGP.
Wel raar dat de fabrieks Ducati's zo veel achter de privé fietsen eindigden in de 2de race...
idd de privé ducati's doen het niet slecht, alhoewel daarnet bij de superpole in phillip island Xaus maar 11des was dacht ik en max biaggi niet kunnen rijden heeft (wel warm up lap) door afgebroken remhendel
idd de privé ducati's doen het niet slecht, alhoewel daarnet bij de superpole in phillip island Xaus maar 11des was dacht ik en max biaggi niet kunnen rijden heeft (wel warm up lap) door afgebroken remhendel
Laconi 10des toch al beter als vorige week
Jeps, maar dienen SMRTZ ofzoiets op den gelen privé duc staat wel knap op de 2de rij!
En Troy op pole, maar kom
Jeps, maar dienen SMRTZ ofzoiets op den gelen privé duc staat wel knap op de 2de rij!
En Troy op pole, maar kom
ja die Smrz is gene simpele das een feit
iemand de races gezien vandaag? Eerste race geraakte Fabrizio niet goed weg bij de start en reed Badovini er los op, Fabrizio zijn rechterlaars werd gewoon uitgereden dan serieuze val in de tweede bocht met als gevolg rode vlag en herstart. Ik was net op tijd uit mijn bed voor de herstart
Troy Bayliss heeft uiteindelijk beide races gewonnen, verliezer van de dag zal Max Biaggi wel zijn die twee keer gevallen is in de eerste bocht, serieuze klappers als ge weet dat die daar richting 250 ingaan alst nie meer is.
Soit ik heb mij geamuseerd vandaag, zeker de inhaalmaneouvres van Checa en de duels met hem en Xaus
Jep jep, beide races gezien. Twas meer dan de moeite waard om vroeg voor op te staan !
half 11 was ideaal voor mij btw de supersport race gezien? heb ze net bekeken op http://www.superbike.it/pubb_EN/index.php op het einde strijden ze met 6 voor de podiumplaatsen
Comment