Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
World Superbike & Supersport
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichteneigenlijk nog nooit supersports bekeken moet ik bekennen...
Comment
-
ik weet niet of er nog gamers zijn onder jullie, maar binnekort komt Sbk 08 uit op xbox 360, ps3, pc, etc. Ik denk wel dat ik dit eens koop, heb laatste jaren geen enkel game meer gekocht wegens te duur maar dit heb ik er wel voor over
Comment
-
Ik game nog wel, maar sinds de geboorte van m'n dochters is dat heel wat minder.
Ik hang nog altijd aan m'n ouwe getrouwe xbox en heb daarvoor Moto gp3. heb ik een tijd massaal gespeeld. Nu al een tijdje geleden.
Ben bezig aan Need for Speed Most Wanted, flikken naar de gort rijden
Ik koop 2dehands games via het net aan gemiddeld 5, max 10 euro (verzending inbegrepen) En te bedenken dat ik vroeger 60 euro aan een nieuw spel gaf...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk game nog wel, maar sinds de geboorte van m'n dochters is dat heel wat minder.
Ik hang nog altijd aan m'n ouwe getrouwe xbox en heb daarvoor Moto gp3. heb ik een tijd massaal gespeeld. Nu al een tijdje geleden.
Ben bezig aan Need for Speed Most Wanted, flikken naar de gort rijden
Ik koop 2dehands games via het net aan gemiddeld 5, max 10 euro (verzending inbegrepen) En te bedenken dat ik vroeger 60 euro aan een nieuw spel gaf...
ik speel hier afentoe wat demo's en xbox gebruik ik afentoe voor Forza Motorsport maar voor de rest speel ik niet vaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenecht hé ik zat echt op het tipje van mijne stoel, en dan dat duel telkens tussen Rea en Pitt, ik heb echt genotenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
WSB op Imola vandaag, race 1 al gezien en de supersports, straks race 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk BerichtenWSB op Imola vandaag, race 1 al gezien en de supersports, straks race 2Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Race 2 was méga!!! Eerste 3 binnen 0,05sec.
Wel race 1 niet gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenRace 2 was méga!!! Eerste 3 binnen 0,05sec.
Wel race 1 niet gezien.
Knap om zien! Wel ferm hart vasthouden als ge Haga zo onvoorstelbaar dicht op zijn voorhangers ziet rijdenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk BerichtenWSB op Imola vandaag, race 1 al gezien en de supersports, straks race 2
Heb beide wedstrijden volledig gezien. Ben eerder een 'gelegenheidskijker' (kan wel een aardig mondje meepraten na al die jaren soms wat mee te pikken) maar kan enorm genieten van die spanning. Zo anders dan autosport!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHaga z'n maneuver in, de laatste bocht was toch... slim... laat het ons zo noemen
gisteren ook beide races opgenomen van BSB ook toffe races trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenRace 1 was tot in de laatste fase heel den tijd met een kopgroep van nen man of 4.
Knap om zien! Wel ferm hart vasthouden als ge Haga zo onvoorstelbaar dicht op zijn voorhangers ziet rijden
Er zouden meer ciruits à la Monza moeten zijn!!
Comment
-
en in superstock 1000 Siméon gewonnen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenRace 1 gisteren gezien.
Er zouden meer ciruits à la Monza moeten zijn!!Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Over 10 minuten de 2de Manche vh WK Superbikes op Eurosport!!! (USA)
Comment
Comment