Mededeling

Collapse
No announcement yet.

World Superbike & Supersport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Over 10 minuten de 2de Manche vh WK Superbikes op Eurosport!!! (USA)
    die 10 min werden bijna een uur die mannen van eurosport verschuiven dat om de 5min

ik ben nu naar de 2de manche aan het kijken want die heb ik gisteren gemist
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Nee hoor, ze hadden 't gezegd bij het afsluiten van reeks 1. "Straks om 23h30 live reeks 2". In de programmagids stond idd 0h30.

Nu, respect voor Haga. Met een gebroken sleutelbeen zo hoog eindigen in reeks 2.
      En reeks 1 viel ie alweer op zijn teut
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Nee hoor, ze hadden 't gezegd bij het afsluiten van reeks 1. "Straks om 23h30 live reeks 2". In de programmagids stond idd 0h30.

Nu, respect voor Haga. Met een gebroken sleutelbeen zo hoog eindigen in reeks 2.
        En reeks 1 viel ie alweer op zijn teut
        ja die race heb ik nog kunnen laten herprogrammeren, ik had alles geprogrammeerd thuis maar zat bij mijn vriendin die heeft enkel digibox en die had geen zin om naar de races te kijken, we hebben dan wel naar de 'superrealistische' film 'Torque' gekeken

idd met een gebroken sleutelbeen dat op twee plaatsen gebroken was die tweede race gewoon uitrijden (en nog goed in de punten) chapeau, maar hij zal waarschijnlijk wel platgespoten geweest zijn. Ik kon na mijn val nog niet deftig zitten in een zetel met mijn sleutelbeenbreuk, laat staan dat je dan nog een race of twee gaat rijden en nog een knappe tijd neerzet in de superpole

wel knappe races weer van Checa, die begint echt op dreef te komen.
        1978 BMW E21 323i

Comment

niemand gekeken naar SBK op Nürburgring?

wel leuke races gezien vooral de stock 1000 man wat een gevecht om die eerste plaats
          1978 BMW E21 323i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
            niemand gekeken naar SBK op Nürburgring?
            Toch wel!!
            Haga
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Merde, ik vergeet dat iedere keer. Had nochtans gekeken wanneer het was.
              Dju.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Toch wel!!
                Haga
                Haga twee keer inderdaad man die kerel is toch niet normaal, ik heb een maand stilgezeten na m'n sleutelbeenbreuk met de moto, en na twee maanden voorzichtig beginnen rijden, pijn tot en met, en die rijdt daar efkes een aantal races mee uit op topniveau dan schaam ik mij toch ze

ik moet wel race 1 nog bekijken want die heb ik gemist, zal iets voor na de examens worden vrees ik

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Merde, ik vergeet dat iedere keer. Had nochtans gekeken wanneer het was.
                Dju.
                geen nood http://www.worldsbk.com/pubb_EN/sbkTV.php
                1978 BMW E21 323i

Comment

had de races in Misano gemist dit weekend maar heb ondertussen al op de site kunnen kijken

en ik heb ze ook al eens kunnen naspelen op de pc

1978 BMW E21 323i

Comment

vandaag is Craig Jones overleden aan zijn verwondingen van een crash die hij gisteren heeft gehad hij is tijdens de supersportrace ten val gekomen na een slide en is aangereden door een rijder, harde klap tegen zijn hoofd en is met 'serious head injuries' afgevoerd naar het ziekenhuis waar hij bezweken is aan zijn verwondingen echt triest
                    1978 BMW E21 323i

Comment

vandaag is Craig Jones overleden aan zijn verwondingen van een crash die hij gisteren heeft gehad hij is tijdens de supersportrace ten val gekomen na een slide en is aangereden door een rijder, harde klap tegen zijn hoofd en is met 'serious head injuries' afgevoerd naar het ziekenhuis waar hij bezweken is aan zijn verwondingen echt triest
                      En die crash heb ik dan weer just gemist zekers...
                      Altijd triestig, zo'n nieuws

Comment

Wowo. Je ziet al die zware crashes maar zelden loopt het zo slecht af. Al rijden er ook al een deel rijders met één vinger of vingerkootje, of teen minder.

Dam, bad news...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                          En die crash heb ik dan weer just gemist zekers...
                          Altijd triestig, zo'n nieuws
                          ja het was na de restart gebeurd, en die had ik natuurlijk niet opgenomen. Heb het zelf via de site van worldsbk nog bekeken. Schrok echt van het nieuws, ik dacht dat hij na zijn slide wel op het gras terecht zou komen maar hij werd door zijn eigen moto naar achter geduwd recht in de baan van de hannspree (welke weet ik niet meer) en werd daar vol geraakt op zijn helm en ging een paar keer rond en kwam dan doodstil te liggen in het midden van de baan aan start-finish de cameraman zoomde zelfs nog in op Craig Jones, echt geen plezierig zicht zonde ...
                          1978 BMW E21 323i

Comment

Wowo. Je ziet al die zware crashes maar zelden loopt het zo slecht af. Al rijden er ook al een deel rijders met één vinger of vingerkootje, of teen minder.

Dam, bad news...
                            Troy Bayliss is al een vingerkootje kwijt aan z'n pink na een tankslapper
                            1978 BMW E21 323i

Comment

Der zijn er nog als ik me niet vergis
                              In Moto GP Capirossi?
                              Kan me zo niet direct namen voor de geest halen.

Het doet altijd zo akelig als een rijder neergaat en er is geen beweging meer. Nooit goed... Akelig zelfs om die beelden te zien.

Comment

Der zijn er nog als ik me niet vergis
                                In Moto GP Capirossi?
                                Kan me zo niet direct namen voor de geest halen.

Het doet altijd zo akelig als een rijder neergaat en er is geen beweging meer. Nooit goed... Akelig zelfs om die beelden te zien.
                                Capirossi had iets voorgehad op Assen dacht ik, ook een stuk vlees weg in zijn onderarm zeker? de gevaren van motoracen hé

inderdaad, de commentatoren werden er zelf stil van toen ze de beelden van een bewusteloze Craig Jones zagen...
                                1978 BMW E21 323i

Comment

Eindelijk Eurosport gevonden op den televies. Tom Sykes heeft gewonne...

Wel maar de laatste 3 rondjes gezien voor ik begon te zoeken achter eurosport...

Comment

Eindelijk Eurosport gevonden op den televies. Tom Sykes heeft gewonne...

Wel maar de laatste 3 rondjes gezien voor ik begon te zoeken achter eurosport...
                                    sssshhhhht ik heb de eerste race gemist maar hoop de tweede nog te kunnen zien.

Btw het is de Britse Superbike waar je het over hebt zeker?
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

sssshhhhht ik heb de eerste race gemist maar hoop de tweede nog te kunnen zien.

Btw het is de Britse Superbike waar je het over hebt zeker?
                                      Jupz, British SBK

Comment

Jupz, British SBK
                                        heb net de tweede race gezien van BSB in Knockhill, twee keer rode vlag, en opt laatst is Shane 'Shakey' Byrne er serieus afgegaan en dan is de wedstrijd stilgelegd en heeft Leon Haslam gewonnen
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

Wat een race gisteren. Veel valpartijen.
                                          Net niet voor Sykers en maar twee van de drie moto's die in park fermée raken...
                                          Tweede reeks gemist omdat "Plop en de pInguin" in de dvd recorder geraakt was...

Comment

Working...
                                          X