Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op Eurosport zenden ze de races uit op zondag vanaf 8u30. Dat wordt dvd programmeren.
net race 1 van de superbike gemist deze morgen, daarna per toeval de supersport race kunnen volgen, het was 'Snowboard' volgens Eurosport en straks is het om half 2 race 2 van superbikes
net race 1 van de superbike gemist deze morgen, daarna per toeval de supersport race kunnen volgen, het was 'Snowboard' volgens Eurosport en straks is het om half 2 race 2 van superbikes
Spijtig dat onze landsman Didier van Keymeulen dit jaar niet mee rijd in de supersport. Hij start dit seisoen voor KTM in de Duitse superbike dat in april van start gaat. Hopelijk tonen ze er ook iets van op tv.
Spijtig dat onze landsman Didier van Keymeulen dit jaar niet mee rijd in de supersport. Hij start dit seisoen voor KTM in de Duitse superbike dat in april van start gaat. Hopelijk tonen ze er ook iets van op tv.
ik hoop het ook dat we er wat van te zien of horen krijgen maar ik vrees ervoor media aandacht op dat vlak is gene vette
John Hopkins heeft trouwens bevestigd dat hij vanaf de race in Valencia start met een Honda Fireblade van het Stiggy Motorsport team
Ben Spies is meteen rookie of the year
Haga zal toch eerst enkele wedstrijden achter de kiezen moeten hebben om volledig die duc onder de knie te hebben.
Het is al enkele jaren geleden dat hij nog met een duc heeft gereden.
Al had die toen ook wel enkele overwinningen.
Met Troy die einde carriere was had ik gedacht dat het voor Haga eenvoudig ging zijn.
Niet dus.
De Aprilia doet het ook meteen goed.
Ben Spies is meteen rookie of the year
Haga zal toch eerst enkele wedstrijden achter de kiezen moeten hebben om volledig die duc onder de knie te hebben.
Het is al enkele jaren geleden dat hij nog met een duc heeft gereden.
Al had die toen ook wel enkele overwinningen.
Met Troy die einde carriere was had ik gedacht dat het voor Haga eenvoudig ging zijn.
Niet dus.
De Aprilia doet het ook meteen goed.
nu hopen dat Spies die lijn blijft doortrekken...alhoewel...dan is de spanning er misschien vanaf
dit weekend op Valencia als ik mij nie vergis, ben benieuwd
Comment