Als Max Biaggi snel genoeg is kan Checa 2 maxkes omverkegelen in 1 worp.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
World Superbike & Supersport
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenpfff F1 wat is daar aan te zien
alhoewel met de nieuwe regels en aanpassingen...
Spa?
Brazilië?
Trouwens, in Melbourne kennen ze zelfs een vliegende start...
Last edited by devilxtreme; 25/03/2009, 22:42.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenVorig jaar niet gezien zeker?
Spa?
Brazilië?
Trouwens, in Melbourne kennen ze zelfs een vliegende start...
http://www.youtube.com/watch?v=HOOZCPSrWHo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenAustralie is dan ook wat vroeg hé.
Als je dit jaar gaat kijken zal het spannender zijn.
Het gaat eerder een kwestie van op de baan houden zijn.
Deze morgen vrije training gezien. Iedereen ging er zeker een keertje af.
Comment
-
dit weekend is het WSBK circus gepasseerd in Valencia waar Haga de dubbel pakte hij begint stilaan zijn draai te vinden op de duc
Tijdens de eerste race is Spies uitgevallen dus moest hij de tweede race wel in de punten eindigen, hij werd tweede en Fabrizio derde. Mooi resultaat voor Ducati dus want tijdens de eerste race eindigde Fabrizio ook op het podium voor Neukirchner.
In de WSS heeft Carl Crutchlow (na een lang gevecht met Anthony West) de race in Valencia gewonnen. Tweede werd dus West en derde Sofuoglu
STK 1000 seizoen is ook gestart in Valencia waar Corti de eerste race op zijn naam schreef voor Simeon (met duc 1198 ) en Berger
Comment
-
Nu op Eurosport2: live de de British Superbikes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenNu op Eurosport2: live de de British Superbikes
Comment
-
dit weekend WSBK op circuit van Assen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtendit weekend WSBK op circuit van Assen
Waarom vervroegd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenSerieus, vroeger was dat 't eerste weekend van september.
Waarom vervroegd?
Comment
-
Ben er 2x het WSBK gaan kijken & dat was telkens in september.
eerste keer was nog met Foggy.
Enfin soit, nie erg dat 't nu is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenBen er 2x het WSBK gaan kijken & dat was telkens in september.
eerste keer was nog met Foggy.
Enfin soit, nie erg dat 't nu is
race 1 van de superbikes was echt bangelijk spannend tot op het einde en dan de supersport race Lascorz van 1 naar 3 in de GT net voor de finish vlag
race 2 moet ik nog bekijken, die is net begonnen op Eurosport 2 (and recording )
Comment
-
Knappe race die eerste.
Duel Spies-Haga was echt klasse.
Ik denk dat het tss die 2 voor de titel zal gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenKnappe race die eerste.
btw die tijden op Assen 1.38 min een gewone sterveling is al blij als hij onder de 2 min geraakt op Assen (na lang trainen )
oja leuk vergelijk: de supersports reden tijden van 1.41 op Assen, zelfde tijden als de Dutch Superbikes op Assen geeft je wel een idee hoe hard die mannen knallen met die 600's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenbtw die tijden op Assen 1.38 min een gewone sterveling is al blij als hij onder de 2 min geraakt op Assen (na lang trainen )
Vroeger was ik al content van onder de 2' te rijden & ik d8 dat ik hard ging. Nu vertelde de reporter dat de pole bereikt was in een 1'38"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk was vrijdag aan 't zien naar Pitstop op LiveTV & er was verslag over Dunlop Cup? van moto's op het circuit van Zolder.
Vroeger was ik al content van onder de 2' te rijden & ik d8 dat ik hard ging. Nu vertelde de reporter dat de pole bereikt was in een 1'38"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenKnappe race die eerste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenZijt daar maar zeker van. Al is de buit wss al binnen voor Haga denk/hoop ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenhet seizoen is nog lang hé kan nog veel gebeuren in de Superbike maar tot nu toe is Haga er het langst op blijven zitten (wie had dat ooit gedacht van Haga ? ) en heeft hij het meest in de punten gereden
Comment
Comment