Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Isle of Man TT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

en Gary Johnson is ook onderuit gegaan met zijn zx10-r ... gisteren nog gewonnen op de Triumph ... vandaag eruit ... gebroken sleutelbeen en een breuk in de nekwervel ... maar hij stelt het verder blijkbaar goed.
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Hopelijk komen der nog plaatsen vrij in februari. Als de Vick rijdt volgend jaar zorg ik dat ik er ben .
        En ergens past het in mijn rijtje, was er in 2011 en 2013, dus logischerwijze ook in 2015 .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
          Hopelijk komen der nog plaatsen vrij in februari. Als de Vick rijdt volgend jaar zorg ik dat ik er ben .
          .

Vick heeft dit weekeinde zijn laatste ronde gereden. R.I.P voor een groot talent.

De Wetterse motorracer Vick De Cooremeter (29) overleed vandaag in een ziekenhuis in Charleroi nadat hij zaterdag betrokken raakte in een zware crash tijdens de Open Trophy-race op het circuit van Chimay. Vick behaalde eerder dit jaar nog mooie resultaten op de TT races op het eiland Man. In december vorig jaar was hij één van de laureaten van de Trofee voor sportverdienste in Wetteren.

Comment

Iemand idee hoe je hier aan deelneemt (vereisten, licenties,....)?
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Vereiste nr 1 : big cojones.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Vereiste nr 1 : big cojones.
                Dat heb ik wel. Ik speel er nu al eventjes mee om mee te doen binnen een aantal jaar, maar ik vind nergens welke vereisten er zijn om mee te doen.
                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Kan jij beter rijden dan wijlen vick de cooremeter?
                  Zelf hij had het daar extreem moeilijk.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Ik huiver elke keer opnieuw als ik die (onboard) beelden bekijk. Die rijders, da's echt een ras apart. Gek gewoonweg!

Comment

Skills and guts...

Comment

Ik ga nooit over mezelf zeggen of ik beter kan rijden dan iemand anders maar nu ben ik nog niet op het niveau voor de tt nee.
                        Vick kon heel goed rijden en daar heb ik veel respect voor.
                        Het is ook niet mn plan om in 2016 mee te doen hé. Ik vraag me gewoon af welke stappen je moet doorlopen zodat ik deze stappen kan beginnen nemen.
                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                          Ik ga nooit over mezelf zeggen of ik beter kan rijden dan iemand anders maar nu ben ik nog niet op het niveau voor de tt nee.
                          Vick kon heel goed rijden en daar heb ik veel respect voor.
                          Het is ook niet mn plan om in 2016 mee te doen hé. Ik vraag me gewoon af welke stappen je moet doorlopen zodat ik deze stappen kan beginnen nemen.
                          Rij je competitie ofzo?

Comment

Persoonlijk hou ik erg van motorsport en kijk ik graag naar de TT maar het risico daar op het eiland is er voor mijn part ver over.
                            Hoe iemand anders daar tegen aan kijkt is natuurlijk geheel zijn eigen zaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                              Persoonlijk hou ik erg van motorsport en kijk ik graag naar de TT maar het risico daar op het eiland is er voor mijn part ver over.
                              Hoe iemand anders daar tegen aan kijkt is natuurlijk geheel zijn eigen zaak.
                              Ben ik het mee eens. Volgens mij zit dat in die eilandbewoners hun bloed. Die straat TT's zijn daar ongelooflijk geliefd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Rij je competitie ofzo?
                                Vroeg ik mij ook af.
                                Rij je bij de inters toch?

Buiten Vick en Marc Fisette (een paar keer) heb ik daar nog geen Belgen weten rijden.
                                den borre

Int3x0r

Comment

Ben ik het mee eens. Volgens mij zit dat in die eilandbewoners hun bloed. Die straat TT's zijn daar ongelooflijk geliefd.
                                  Dat was hier vroeger ook maar door allerlei regeltjes mag dat niet meer en is dat een vergane glorie.
                                  Alle klassen zaten overvol voor de straatraces.
                                  Daar kwam het meer op de rijder aan dan op de moto zelf zoals op circuit.
                                  Daar zijn ze er nooit mee gestopt en leeft het verder.
                                  In Nederland rijden ze ook nog op straat circuits.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    Dat was hier vroeger ook maar door allerlei regeltjes mag dat niet meer en is dat een vergane glorie.
                                    Alle klassen zaten overvol voor de straatraces.
                                    Daar kwam het meer op de rijder aan dan op de moto zelf zoals op circuit.
                                    Daar zijn ze er nooit mee gestopt en leeft het verder.
                                    In Nederland rijden ze ook nog op straat circuits.
                                    Als ik het goed voor heb zijn er nog enkele in ons land, met name Oostende en Kortrijk (industriezone), maar dan meer voor scooters en monobikes. Natuurlijk niet te vergelijken met de pracht van de TT
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Rij je competitie ofzo?
                                      Nog niet, wel al veel rijcursussen gedaan op circuit en veel trackdays (vooral NL).
                                      In 2015 gaan deze trackdays nog meer opgedreven worden en ga ik andere circuits beginnen rijden.
                                      Wedstrijden zijn er nog niet van gekomen door de drukke agenda helaas, ondanks dat het mij al paar x gevraagd is om het te proberen.
                                      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

In Oostende reden ze vroeger ook SBK.
                                        Met meer dan 300 per uur langs de kade.

Rij eerst eens mee met de No budget cup of iets dergelijks.
                                        Dat is nog iets anders dan vrij rijden of stages.
                                        Goede leerschool.
                                        den borre

Int3x0r

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                          In Oostende reden ze vroeger ook SBK.
                                          Met meer dan 300 per uur langs de kade.

Rij eerst eens mee met de No budget cup of iets dergelijks.
                                          Dat is nog iets anders dan vrij rijden of stages.
                                          Goede leerschool.
                                          Aight zal ik zeker eens bekijken dit weekend, thx!
                                          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Working...
                                          X