en Gary Johnson is ook onderuit gegaan met zijn zx10-r ... gisteren nog gewonnen op de Triumph ... vandaag eruit ... gebroken sleutelbeen en een breuk in de nekwervel ... maar hij stelt het verder blijkbaar goed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Isle of Man TT
Collapse
X
-
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk BerichtenHopelijk komen der nog plaatsen vrij in februari. Als de Vick rijdt volgend jaar zorg ik dat ik er ben.
.
Vick heeft dit weekeinde zijn laatste ronde gereden. R.I.P voor een groot talent.
De Wetterse motorracer Vick De Cooremeter (29) overleed vandaag in een ziekenhuis in Charleroi nadat hij zaterdag betrokken raakte in een zware crash tijdens de Open Trophy-race op het circuit van Chimay. Vick behaalde eerder dit jaar nog mooie resultaten op de TT races op het eiland Man. In december vorig jaar was hij één van de laureaten van de Trofee voor sportverdienste in Wetteren.
Comment
-
Iemand idee hoe je hier aan deelneemt (vereisten, licenties,....)?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVereiste nr 1 : big cojones.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Ik ga nooit over mezelf zeggen of ik beter kan rijden dan iemand anders maar nu ben ik nog niet op het niveau voor de tt nee.
Vick kon heel goed rijden en daar heb ik veel respect voor.
Het is ook niet mn plan om in 2016 mee te doen hé. Ik vraag me gewoon af welke stappen je moet doorlopen zodat ik deze stappen kan beginnen nemen.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk ga nooit over mezelf zeggen of ik beter kan rijden dan iemand anders maar nu ben ik nog niet op het niveau voor de tt nee.
Vick kon heel goed rijden en daar heb ik veel respect voor.
Het is ook niet mn plan om in 2016 mee te doen hé. Ik vraag me gewoon af welke stappen je moet doorlopen zodat ik deze stappen kan beginnen nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenPersoonlijk hou ik erg van motorsport en kijk ik graag naar de TT maar het risico daar op het eiland is er voor mijn part ver over.
Hoe iemand anders daar tegen aan kijkt is natuurlijk geheel zijn eigen zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenRij je competitie ofzo?
Rij je bij de inters toch?
Buiten Vick en Marc Fisette (een paar keer) heb ik daar nog geen Belgen weten rijden.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBen ik het mee eens. Volgens mij zit dat in die eilandbewoners hun bloed. Die straat TT's zijn daar ongelooflijk geliefd.
Alle klassen zaten overvol voor de straatraces.
Daar kwam het meer op de rijder aan dan op de moto zelf zoals op circuit.
Daar zijn ze er nooit mee gestopt en leeft het verder.
In Nederland rijden ze ook nog op straat circuits.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDat was hier vroeger ook maar door allerlei regeltjes mag dat niet meer en is dat een vergane glorie.
Alle klassen zaten overvol voor de straatraces.
Daar kwam het meer op de rijder aan dan op de moto zelf zoals op circuit.
Daar zijn ze er nooit mee gestopt en leeft het verder.
In Nederland rijden ze ook nog op straat circuits.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenRij je competitie ofzo?
In 2015 gaan deze trackdays nog meer opgedreven worden en ga ik andere circuits beginnen rijden.
Wedstrijden zijn er nog niet van gekomen door de drukke agenda helaas, ondanks dat het mij al paar x gevraagd is om het te proberen.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
In Oostende reden ze vroeger ook SBK.
Met meer dan 300 per uur langs de kade.
Rij eerst eens mee met de No budget cup of iets dergelijks.
Dat is nog iets anders dan vrij rijden of stages.
Goede leerschool.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenIn Oostende reden ze vroeger ook SBK.
Met meer dan 300 per uur langs de kade.
Rij eerst eens mee met de No budget cup of iets dergelijks.
Dat is nog iets anders dan vrij rijden of stages.
Goede leerschool.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment