Als ik zie wat onze maat Gregory er voor moet opgeven om competitie te rijden, veel respect.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Isle of Man TT
Collapse
X
-
Een zeer pijnlijke fout van de organisatie van de TT-races op het Britse eiland Isle of Man. Eerder deze week werd door deze zelfde race-organisatie gemeld dat de Franse zijspancoureur Olivier Lavorel (35) zaterdag was overleden bij een crash in de zogeheten sidecar-race. Zijn teamgenoot César Chanal zou in kritieke toestand in het ziekenhuis liggen. Nu blijkt het echter precies andersom te zijn.
Wsl ook dit artikel gelezen ;-)
Weeral 3 doden, and counting
Blijft toch een beetje een bizar spektakel, maar net daarom ook zo aantrekkelijk natuurlijk.
Comment
-
ja het stond sowieso al op mijn to-do lijstje maar inderdaad, ik denk toch dat het niet lang meer in de huidige formule te bezichtigen zal zijn, net omwille van het gevaar van de races. Dus ik zou graag eens een kijkje gaan nemen voor men er mee stopt. Ik ben zelf moto-rijder en het is toch een mytisch evenement waar een speciale sfeer hangt en iets wat je moet meegemaakt hebben. maar uiteraard heel begrijpelijk de discussie die er nu woedt over het nut van dergelijke evenenementen.
Comment
-
Klopt. Iedere deelnemer kent de risico's en aanvaardt ze ook als ze deelnemen. Maar zoals je zegt, In de hedendaagse wereld waarin iedereen zich geroepen voelt om zijn mening door te drukken, zou het wel eens kunnen dat ze door de druk van buitenaf toch vanalles aanpassen hetgeen jammer zou zijn , tenzij uiteraard de veiligheid hiermee verhoogt
Comment
Comment