Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6uren vd Nürburgring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 6uren vd Nürburgring

Vandaag te horen gekregen dat ik een zitje heb gekregen in de rl-cup.de 6uren van de Ring (F1-circuit) in de -600 klasse

Me happy

Doe je ook mee dit jaar op Fraanco met de 6 uurs race? Zoeken nog een piloot met motor in de 600 klasse . Treden aan met een R6 ( Régis Leclercq)
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Neen, rij niet (meer) mee in franco. Heb van 2008 tot vorig jaar endurances gereden, en deze hebben een klein fortuin gekost
      Maar ook bakken ervaring en plezier natuurlijk

't Budget is op, maar de nurburgring 6uren is voor mij een gratis race , daarom dat ik nog eens meerij.

Comment

Da's nog eens leuk zeg! Proficiat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
          Da's nog eens leuk zeg! Proficiat!

Comment

nice! Wanneer is dat juist? Misschien kunnen we komen supporteren
            1978 BMW E21 323i
            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Doe je ook mee dit jaar op Fraanco met de 6 uurs race? Zoeken nog een piloot met motor in de 600 klasse . Treden aan met een R6 ( Régis Leclercq)
              vorig jaar niet kunnen gaan ... is al even geleden dat ik dat race weekend daar gevolgd heb. Laatste keer was met het zware ongeval net voor de start van de 6u als ik het mij nog goed herinner. Toen gingen we supporteren voor Thijs De Ridder.
              1978 BMW E21 323i

Comment

We reden dan mee met team GTX op een R6 - ZXR6 - GSXR600. Uitgevallen toen de R6 niet meer binnen raakte met electrische problemen na 4 uur racen.

Zaten in pitbox waar ongeval is gebeurd voor onze neus.
                Bijgevoegde Bestanden
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Nog wat fotos
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

ik kan die foto's dus niet zien waarschijnlijk door de aanpassingen aan het forum?
                    1978 BMW E21 323i

Comment

Back in the zone..
                      Nog even een kort verslagje voor de liefhebbers :
                      de 6u race hebben we volledig in de regen gereden.. :-(

na 1 uur wedstrijd lagen we op kop, om zo op 4uur tijd iedereen op 2 ronden los te rijden. Maar dan sloeg de pech toe. In het 4de uur zijn we onze transponder verloren, en moesten we noodgedwongen binnenkomen om een nieuwe transponder op te pikken.
                      dit "probleempje" heeft ons 5 ronden gekost (blijkbaar was de Duitse organisatie niet echt opgezet met een team Belgen dat op de eerste plaats lag, en konden ze niet zo direct een vervang-transponder voor ons vinden)

uiteindelijk nog kunnen eindigen op een tweede plaats, op 2 ronden achterstand van de leiders..
                      volgend jaar terug vd partij :-)))

ps. Ik ben diene rare op de rode honda ;-)
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                      X