Mededeling

Collapse
No announcement yet.

IRRC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Chimay was een dodelijk weekend. 3 rijders verongelukt. Het is en blijft een gevaarlijke sport....
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Rip Vick :-(

Sent from my iPhone using Tapatalk
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

RIP

Heb het nieuws pas gisteren vernomen, was er even niet goed van.

Groot verlies, alle sterkte aan familie en vrienden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten

Begin dit jaar samen getoast op 2014 en het nieuwe motorseizoen, om dan vandaag een super persoonlijkheid, één van de meest joviale en vriendelijkste mensen die ik ken te moeten afgeven. Vick: bedankt voor de vriendschap en de mooie momenten, het was een eer om jou te kennen en een groot verlies voor familie en vrienden! We gaan u nog lang missen!
          Hij was inderdaad ne hele toffe kerel.
          Jijzelf staat hier toch uiterst rechts dacht ik.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Klein beetje naar beneden scrollen.
            Vele en mooie reacties.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Hij was inderdaad ne hele toffe kerel.
              Jijzelf staat hier toch uiterst rechts dacht ik.
              Ja klopt ik sta rechts.
              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Ik vernam het nieuws zaterdagavond toen we arriveerden in onze eerste B&B van onze Schotlandreis. Hoorde dat het heel ernstig was en het bang afwachten begon... Op zondag had ik opeens een gemiste oproep van een vriend van mij en Vick, ik wist direct dat het enkel het meest slechte nieuws kon zijn .

Toen Vick op Man ging rijden was ik enerzijds enthousiast en blij maar ook ongerust, de races hebben nu eenmaal een reputatie... maar Vick deed het schitterend, geen risico's, tempo rustig opgebouwd om te eindigen met +120mph laps een een bronzen replica ( 2 zelfs als ik het goed herinner).
                En dan op Chimay waar hij toch al tientallen rondjes heeft gereden, misschien zelfs al honderd, gaat het mis....

Heb em toch ook een dikke 7 jaar gekend, samen geraced in de no budget cup, hij groeide door, ik bleef hangen en stopte zelfs met racen. Ik bleef hem wel zien bij trackdays en allerlei races.

Het is een zware klap voor familie en vrienden, je weet dat het (road)racen risico's inhoudt maar toch, als dat fatale moment er opeens is.... je bent er nooit op voorbereid .

Comment

Working...
                X