Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nw 200

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nw 200

Ge zoudt denken dat hier iets over de Northwest 200 zou staan die momenteel aan de gang is. Hierbij dan.

Watjes.

En hop, bij de huidige versie klaagt Guy Martin erover dat het met extra chicanes zo veilig gemaakt is dat het saai is(het eerste filmpje is een paar jaar oud)

The best of the BBC, with the latest news and sport headlines, weather, TV & radio highlights and much more from across the whole of BBC Online
    Last edited by Den Paarse Capri; 15/05/2015, 20:30.
    30 jaar Mr Yuge!

Jammer dat de BBC het niet meer uitzendt.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mannen met ballen.

Comment

Guy Martin gaat zijn taal wat moeten verzorgen als 't ervan komt dat hij Top Gear doet. Volgens mij gaan zelfs de engelsen hem anders ook niet altijd kunnen volgen.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Mannen met ballen.
          Da's 't minste wat je kan zeggen.

Comment

Eigenlijk is moed wel van toepassing. Veel ervan zijn waarschijnlijk niet roekeloos. De bedoeling bij extreme sporten als deze is dikwijls wel dat ge alles onder controle houdt: 'als ge een fout maakt gaat ge eraan, maar ge neemt alle voorzorgsmaatregelen zodat ge pech kunt uitsluiten'. En dan komt het alleen nog op moed en beheersing aan.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

Vandaag aan het volgen via livestream .
              Paar zware crashes en rode vlaggen, ook mooie races gezien, kwakkelweer, moeilijke bandenkeuze..... Enfin, typische NW200 .

Binnen paar weken ben ik terug weg naar IoM, 4 juni vertrekken, 16 juni terug .

Comment

Ik denk dat Guy Martin soms moeite heeft om zijn eigen te verstaan.

Ainstey is er ook zo ene. Mc Guiness zelfde. Maar het zijn verdomd goede racers.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                X