Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jammer nieuws vandaag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer nieuws vandaag

Na een urenlange zoektocht is het lichaam van ex-motorcrosser Eric Geboers (55) gevonden in recreatievijver Miramar in Mol. Dat bevestigt Alain Remue van de Cel Vermiste Personen. Geboers sprong gisterenavond uit een plezierboot om een hond te redden, maar kwam niet meer boven. Intussen raakte bekend dat de hond het incident heeft overleefd. Het beestje kon zelf naar de kant zwemmen.

Zeer getalenteerd man... en blijkbaar ook een held. Zeer spijtig dit...

Had het ook al gelezen.
    Er hebben er zich met het goede weer nog mispakt aan het koude water dit weekend.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Damn. Dan doe je eens een goede daad. Legendarische crosser die man. Jarenlang met plezier gevolgd.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

tragisch om zo aan u einde te komen.

Comment

Ooit in mijn jeugd een paar keer ontmoet omdat mijn vader zijn manager goed kende. Crème van een gast. Damm hoe stom om zo aan je einde te komen.
          Het water is daar zeer veraderlijk, zeker in het voorjaar.

RIP groot kampioen.

Comment

Idd triest nieuws. Is toch een jeugdicoon waarmee we groot geworden zijn.

Comment

hij zou gevonden zijn
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

is 1km achter mijn deur
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Geboers was een kampioen die nooit naast z'n schoenen ging lopen. Had het niet nodig om liedjes in te zingen, iedereen wist zo wel dat hij the best was.
                  En ik vind het werkelijk een heldhaftige daad van hem. Knap dat die zo begaan is met dieren.
                  Je moet het toch maar doen! Enkel jammer dat zijn daad voor de mensen "maar" voor een dier was. Had hij hetzelfde gedaan voor een mens werd hij in het hele land geeerd.
                  In mijn ogen is het een echte held. Hij was dat in mijn jeugdjaren al een beetje en vond het erg spijtig toen hij stopte, ik kijk er nu nog meer naar op. Groot man!

Comment

Jammer.

Comment

Working...
                    X