Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Ik ook
    merde merd eik ben helemala vergeten te kijken.
    Waar valt dat down t eloaden of te herbekijken???

sh*t sh*t
    dunnow

Comment

Ik ook
      merde merd eik ben helemala vergeten te kijken.
      Waar valt dat down t eloaden of te herbekijken???

sh*t sh*t
      valt wel ergens te downloade (zo via torrents enzo)

knappe race de eerste paar ronden maar dan nam Rossi zo'n voorsprong en toen werd het iets minder interessant. Knappe race van Lorenzo trouwens respect voor die jongen wat voor een race hij heeft gereden met zijn blessures, hij kon achteraf zelfs niet meer stappen

en Hopkins zijn ketting schoot er gewoon af kwaliteit
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
        knappe race de eerste paar ronden maar dan nam Rossi zo'n voorsprong en toen werd het iets minder interessant.
        Je zag goed dat Stoner de boel ophield.
        Iemand die weet wat hij voorhad?? Klote pech voor hem, net de ingang vd pits gepasseerd & de Duc heeft de geest.
        Knappe race ook voor Edwards, ik had het niet verwacht. Meestal start ie wel goed,mede dankzij een goeie startpositie ,maar na een paar ronden zakt die verder af.
        Anyway Yamaha 1,2 & 3 vandaag. Héél lang geleden dat dit nog is voorgekomen.
        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          Je zag goed dat Stoner de boel ophield.
          Iemand die weet wat hij voorhad?? Klote pech voor hem, net de ingang vd pits gepasseerd & de Duc heeft de geest.
          Knappe race ook voor Edwards, ik had het niet verwacht. Meestal start ie wel goed,mede dankzij een goeie startpositie ,maar na een paar ronden zakt die verder af.
          Anyway Yamaha 1,2 & 3 vandaag. Héél lang geleden dat dit nog is voorgekomen.
          ik vermoed problemen met de koppeling, want dat zei één van de commentatoren ook, je hoorde dat hij gas gaf en dat dan ineens de koppeling doorslipte, alé ja ik denk het alleen maar, ben geen expert hé
          1978 BMW E21 323i

Comment

• Morgen om 10u op Eurosport
            En ik ben toevallig in congé morgen

en hier staan ze ook al, je moet je gewoon eerst even registreren

(of mag dit niet?)
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Morgen om 10u op Eurosport
              En ik ben toevallig in congé morgen

en hier staan ze ook al, je moet je gewoon eerst even registreren

(of mag dit niet?)
              die site bedoel ik heb ik ook al gebruikt om de Isle of Man wedstrijden te bekijken
              1978 BMW E21 323i

Comment

ik vermoed problemen met de koppeling, want dat zei één van de commentatoren ook, je hoorde dat hij gas gaf en dat dan ineens de koppeling doorslipte, alé ja ik denk het alleen maar, ben geen expert hé
                De Engelse commentatoren dachten aan versnellingsbak problemen.

Moet alleszins 1 van beide zijn, want Melandri geraakte aan de start ook ni weg, kon geen tempo maken en ook hij moest van motor wisselen tijdens de race.

En ik sluit mij aan bij u Traces, écht hoedje af voor Lorenzo Ni kunnen stappen maar wel maar liefst 2 de worden en mét klasse!

Trouwens iemand de 250 en vooral de 125cc gezien? Twas echt een zeer geslaagd race weekend! hab van 11 tot kwart voor 3 aan mijn beeldbuis geplakt gewoon
                De 125cc's waren super spannend wegens kopgroep van 8 man, dan de "5 rounds bash and cash race " en de 250 vanwege de veranderende weersomstandigheden en vele banden speculaties. Echt coole races
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• heb van de 125cc juist maar de laatste 5 ronden gezien van de restart, 250 heb ik maar half en half kunnen volgen wegens het vele zappen van mijn ouders die het nieuws probeerden te volgen
                  1978 BMW E21 323i

Comment

heb van de 125cc juist maar de laatste 5 ronden gezien van de restart, 250 heb ik maar half en half kunnen volgen wegens het vele zappen van mijn ouders die het nieuws probeerden te volgen
                    Het nieuws kunnen ze ook volgen op de radio in de keuken
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Het nieuws kunnen ze ook volgen op de radio in de keuken
                      zappen was makkelijker blijkbaar
                      1978 BMW E21 323i

Comment

• Zou dit terug het begin zijn van een Rossi dominantie, ik zou er niets op tegen hebben, maar het moet nog spannend blijven

Comment

• Feit is dat hij nog altijd super gedreven is. Hij is blijven testen tot dinsdagnamiddag in Le Mans, de laatste van allemaal. Hij heeft het rijden op z'n Bridgestones nu helemaal vast en de Yamaha is dit seizoen een stuk beter dan vorig jaar.

Ik zou er niets op tegen hebben. Als de races maar fun zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Zou dit terug het begin zijn van een Rossi dominantie, ik zou er niets op tegen hebben, maar het moet nog spannend blijven
                            Denk het niet, de newbies zijn ietsje te overmoedig geweest bij de start van het seizoen maar geen zeker nog terug op komen zetten
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Zaaalige helm van Rossi voor de Gp vandaag.

Comment

Zaaalige helm van Rossi voor de Gp vandaag.
                                echt hé
                                1978 BMW E21 323i

Comment

• En toen diene ene pipo zen helm is naar het publiek ging smijten

Comment

Zaaalige helm van Rossi voor de Gp vandaag.

inderdaad!, prachtig!

Comment

• WTF is da mee die Italianen

Wa deden die daar allemaal op de baan????
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                        En toen diene ene pipo zen helm is naar het publiek ging smijten
                                        ''ja hoor, die helm is voor de kuisploeg morgen''
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

''ja hoor, die helm is voor de kuisploeg morgen''
                                          Even later hadden ze hem al teruggesmeten.

Comment

Working...
                                          X