Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondag 13 was het de motogp van Duitsland.
    Een regenrace en de gekende regenrijders hebben het dus goed gedaan.
    Chris Vermeulen heeft eindelijk de Suzuki nog eens op het podium gekregen.
    En Valentino heeft een goeie zaak gedaan door het feit dat Pedrosa, de leider op dat moment, onderuit is gegaan.

Het was een spannende wedstrijd.

Comment

• Ik heb vanmiddag gekeken. Was idd echt wel een kliedernatte race. Best wel schrikken dat Pedrosa onderuitschuift op 't moment dat ze de camera achter op de moto hebben. Hij ging wel héél snel in het begin... Stoner en Rossi echt sterke race. Balen voor Pedrosa, Hayden & Lorenzo.

Spannend kampioenschap
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Kwalificatie in Laguna Seca nu
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb ook gekeken. Man man, Stoner rijdt in een categorie apart. Hopelijk is de race iets spannender...

Wel veel valpartijen. De mecaniciens zullen weer werk hebben... De Angelis zou z'n duim gebroken hebben maar wel rijden.

Comment

• die kwalificaties waren vannacht zeker? doeme gemist hoop vanavond de race te zien maar ben niet thuis dus het zal voor morgenvroeg zijn
            1978 BMW E21 323i
            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• De wedstrijd wordt uitgezonden vanaf 22h45 op Eurosport.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Heb ook gekeken. Man man, Stoner rijdt in een categorie apart. Hopelijk is de race iets spannender...
                En doet het nog eens over in de warm-up... Rossi kan nu wel een goede zaak doen, met Pedrosa foetsie, maar zijn voorsprong op Stoner kan ook snel verminderen als Casey zo bezig blijft

Comment

• As Rossi says:

`To stop Stoner, you´d have to shoot him´

Comment

• Holy sh*t.
                    Dat was een mega GP. Stoner en Rossi hebben er een waar spektakel van gemaakt.
                    Op het randje, heel soms erover. (eigenlijk maar 1 keer, in de Corkscrew, en dat was nog onbedoeld)

Stoner zal weer moeten leren verliezen

Ik ga daar vanavond op m'n gemak nog eens naar kijken...
                    En nog eens...
                    Last edited by Hayes; 21/07/2008, 10:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Holy sh*t.
                      Dat was een mega GP. Stoner en Rossi hebben er een waar spektakel van gemaakt.
                      Op het randje, heel soms erover. (eigenlijk maar 1 keer, in de Corkscrew, en dat was nog onbedoeld)

Stoner zal weer moeten leren verliezen

Ik ga daar vanavond op m'n gemak nog eens naar kijken...
                      En nog eens...

Idd, het was geweldig! Spijtig voor de niet Rossi of Stoner fans, want de rest kwam gewoon niet in beeld

Comment

• Schitterende wedstrijd was het!!!!
                        Rossi heeft nog maar eens bewezen dat hij zijn mederijders tot het uiterste en erover kan drijven, ook al heeft hij niet de snelste machine.
                        Schitterende duels in de eerste helft van de wedstrijd tussen Rossi en Stoner. Rossi heeft geluk gehad toen die even het gras in ging over de curbstones maar heeft zich goed herpakt.
                        En Suzuki opnieuw een podiumplaats.....'t is nog te vroeg om Kevin Schwantz tijden te herbeleven

Comment

• ik heb nog niks gezien...dus ik lees geen posts
                          1978 BMW E21 323i

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• net gekeken, en wat een race wat een vlucht van lorenzo weeral geblesseerd

knap duel tussen Rossi en Stoner maar spijtig van zijn remmanoeuvre
                              1978 BMW E21 323i

Comment

• Tjah, Lorenzo.
                                Ik vond het best wel een lefgozer in het begin, maar wat een bad karma...
                                Ik denk dat die gast gewoon geen zelfvertrouwen maar zal hebben.

Ik sprong bijna recht uit m'n zetel toen ik het zag.

Comment

• Knap was het ook van Elias, heeft in de laatste ronde nog 2 (of was het maar 1) man ingehaald, en Hacking (vervanger vd Hopper) die even A West volledig in de vernieling rijdt!
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                    Knap was het ook van Elias, heeft in de laatste ronde nog 2 (of was het maar 1) man ingehaald, en Hacking (vervanger vd Hopper) die even A West volledig in de vernieling rijdt!
                                    dat heb ik dan toch gemist ??
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                      dat heb ik dan toch gemist ??
                                      West eindigde laatste op +1 ronde, terwijl hacking 11e finishte op +46s.
                                      En dat voor zijn debuutwedstrijd op de kawa!
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                        West eindigde laatste op +1 ronde, terwijl hacking 11e finishte op +46s.
                                        En dat voor zijn debuutwedstrijd op de kawa!
                                        aaah ok ik had begrepen uit uw zin dat hij West van de baan had gereden ofzo maar inderdaad niet slecht gereden maar ja Laguna Seca kent ie als z'n broekzak hé
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

• Ai, Stoner eraf toen hij aan de leiding hing... Over & out. Net nu het erop leek dat er weer een (mogelijk bloedstollend, cfr. Laguna Seca) duel Stoner vs. Rossi over de overwinning zou beslissen.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X