Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pff, ik hou niet echt van commentaar int frans, maar 't ziet er naar uit dat het de enige mogelijkheid wordt, want op BBC zie ik in hun overzicht ook niets staan, ook de komende dagen niet...
't Is live op BBC met red button. Via de digibox zal dat niet te bekijken zijn zeker?
Pff, ik hou niet echt van commentaar int frans, maar 't ziet er naar uit dat het de enige mogelijkheid wordt, want op BBC zie ik in hun overzicht ook niets staan, ook de komende dagen niet...
't Is live op BBC met red button. Via de digibox zal dat niet te bekijken zijn zeker?
ach ja mij gaat het om de beelden, de Franse commentaar vind ik op zich niet zo slecht. Het is alleszinds beter dan de Nederlandse commentaar bij Eurosport
Geen flauw idee of je via digibox dan ook kan bekijken. Vanavond eens proberen
Wa ne kamikazeactie van DeAngelis. Pedrosa letterlijk van zijn moto duwen
Denk ni da het met opzet was
Ik denk da Pedrosa wijd gegaan is, een bekke zijne gas heeft dichtgedraaid en dat waar DeAngelis wou rijden er ineens ne moto reed
Denk ni da het met opzet was
Ik denk da Pedrosa wijd gegaan is, een bekke zijne gas heeft dichtgedraaid en dat waar DeAngelis wou rijden er ineens ne moto reed
De Angelis reed ondertussen ook op één wiel dus echt ontwijken kon hij niet meer doen wel knap van Pedrosa dat hij zich nog recht kon houden
voor de rest vond ik het niet echt zo'n spannende race, ik zag Rossi dichter komen en toen dacht van ja een rechtstreeks clash tussen die twee maar toen maakte Stoner het gat weer groter dus anyway verdiende overwinning voor Stoner, hij domineerde de hele race
De Angelis z'n move was voor een stuk per ongeluk. Je ziet dat hij even z'n voorwiel licht als hij gas heeft waardoor hij wijder gaat dan bedoeld. Wel heel spannend voor Pedrosa. Hij was echt z'n kluts kwijt nadien.
Jammer van Hayden...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment