Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat heb ik gezien! Wat een spannende race! Echt jammer van dat incident in de laatste ronde, want ze hebben allebei heel goed gereden. Maar je weet wat ze zeggen, als 2 honden vechten om een been...
Ik weet wel dat Hayden met 8 seconde voorsprong eerste is geëindigd op Rossi, als mijn bron correct is tenminste
't Schijnt was het in de 125cc ook de moeite. Laatste ronde wilt er éne iemand voorbij gaan langsbinnen en kon er eigenlijk niet tussen. Met 2 onderuit dan maar
Incorrecte bron dan nee Pedrosa voor Rossi, dan Lorenzo en dan Hayden
dat incident was in de 250cc race, maar thuis nog zware discussie tussen mij en mijn pa, volgens mij hield Bauptista in (volgens mij schoof hij even met de achterband) en daardoor kwam Simoncelli snel dichterbij en kon hij Bauptista niet meer ontwijken
Da's zo kak da'k geen Eurosport kan ontvangen hier hè
op bbc 2 zenden ze het toch ook uit? ik heb de kwalificaties en de 125 en 250 races gezien op eurosport, maar motogp bekeken op bbc 2 veel betere commentaar dan die Nederlander van eurosport en ook geen 'commerciele onderbreking' om de 5 min
op bbc 2 zenden ze het toch ook uit? ik heb de kwalificaties en de 125 en 250 races gezien op eurosport, maar motogp bekeken op bbc 2 veel betere commentaar dan die Nederlander van eurosport en ook geen 'commerciele onderbreking' om de 5 min
Mee nen digibox kunde zelf uw taal kiezen ik zet dus altijd de Engelse commentaar aan
BTW, van de 250 race, de eerste was zijnen achterkant kwijt, heeft de gas dicht gedraaid en daardoor is den 2de der op gevlogen.
Dermee da ze achteraf nog vriendelijk tegen elkaar waren, ze hadden beide een foutje gemaakt. Wel knappe race
De motoGP daar en tegen, da viel toch maar wat tegen... begon goed en de laatste halve min was ook spannend, maar voor de rest ni veel spanning...
Mee nen digibox kunde zelf uw taal kiezen ik zet dus altijd de Engelse commentaar aan
BTW, van de 250 race, de eerste was zijnen achterkant kwijt, heeft de gas dicht gedraaid en daardoor is den 2de der op gevlogen.
Dermee da ze achteraf nog vriendelijk tegen elkaar waren, ze hadden beide een foutje gemaakt. Wel knappe race
De motoGP daar en tegen, da viel toch maar wat tegen... begon goed en de laatste halve min was ook spannend, maar voor de rest ni veel spanning...
ja? hoe kunt ge die taal kiezen? dus eurosport live in het engels dan?
idd ik had het ook gezien dat er iets mis ging in die bocht, hij hield plots in, en na de crash waren ze nog vriendelijk tegen elkaar, als ze mij in de laatste ronde gewoon in mijn gat reden in de bocht zonder reden zou ik wel nie zo vriendelijk zijn
Wist ik ook niet...
Op BBC wordt alles heel goed omkadert vind ik, je ziet dat die mannen en vrouw echt van moto's houden.
Heb pas gisteren naar de GP kunnen kijken:
Pedrosa verdiende winnaar, Rossi en Lorenzo verdiende op het podium. Stoner had een rare dag zeker, hij ging paar keer serieus in de fout. Het zou dit seizoen wel een spannend kunnen worden voor de titel.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super.
Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.
En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super. Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.
En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??
ik denk het ook, de drie race zijn ze vrij constant wat hun eindplaatsen betreft, maar seizoen is nog lang hé
Ducati stukgaati? ik vind het wel zonde voor die 3 andere ducati rijders een Melandri die daar maar rond de 14-15de plaats circuleert en echt niet sneller kan naar het schijnt is de ducati echt een beest..maar welke motogp is dat niet?
Comment