Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Kunde ff filmke van uzelf maken waarbij dadde het "'tinsturen gevoel is niet goed"-teken doet ?
    ik wist dat die vraag ging komen hé
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Als Stoner z'n electrowinkel kan "herstellen" aan 200 per uur, kan hij zeker zo'n teken verzinnen ook
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Die vernieuwde website van de GP is echt ***

Comment

• Wat een commotie rond die GP van China. China kreeg hoogte van eventuele acties ivm Tibet van o.a. Rossi en i snot amused. Ze zouden ook willen dat bv KTM met andere kleuren rijdt omdat oranje hét kleur van de Tibetaanse monikken is

Er rijzen zelfs vragen of de race zou doorgaan.
          Ze zouden allemaal in het oranje moeten gaan rijden vrdmme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
            Wat een commotie rond die GP van China. China kreeg hoogte van eventuele acties ivm Tibet van o.a. Rossi en i snot amused. Ze zouden ook willen dat bv KTM met andere kleuren rijdt omdat oranje hét kleur van de Tibetaanse monikken is

Er rijzen zelfs vragen of de race zou doorgaan.
            Ze zouden allemaal in het oranje moeten gaan rijden vrdmme
            Aangezien ik paar weken terug nog naar 7 years in Tibet gekeken heb zeg ik amen.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Lorenzo had een serieuze highsider in Shangai, maar zou ondanks een "versplinterd" botje in z'n enkel toch rijden.

Last edited by Hayes; 02/05/2008, 14:53.

Comment

• filmpje ervan

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• WHAT THE H......

Zo nen vlucht! Heeft die ff geluk dat hij op zijn knie valt en ni plat op zijn rug terecht komt

Chapeau dat die zo snel weer gaat rijden... Da zijn toch echt geen gewone mannen zenne
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• djeezus, wat een smak zeg

Comment

• Nie normaal, zoals Tjeu zegt: best dat hij niet op zijn rug neerkomt want anders wast heel wat minder
                      BTW: welk uur is de race??
                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                        Nie normaal, zoals Tjeu zegt: best dat hij niet op zijn rug neerkomt want anders wast heel wat minder
                        BTW: welk uur is de race??
                        smorgens maar om hoe laat precies weet ik niet, ik had gelezen op Eurosport dat ze het uitzenden om 12u smiddags
                        1978 BMW E21 323i

Comment

• Rossi redelijk spannende race, vele inhaalpogingen, vooral in de eerste 2 ronden, daarna was Rossi niet meer te stoppen.
                          Het is toch wel opmerkelijk hoe Ducati is teruggevallen tegenover vorig jaar en hoe Honda dit jaar wel een kampioensmotor heeft gemaakt. Het wordt nog een spannend seizoen, zeker nu blijkt dat Bridgestone terug een goede vorm te pakken heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Rossi redelijk spannende race, vele inhaalpogingen, vooral in de eerste 2 ronden, daarna was Rossi niet meer te stoppen.
                            Het is toch wel opmerkelijk hoe Ducati is teruggevallen tegenover vorig jaar en hoe Honda dit jaar wel een kampioensmotor heeft gemaakt. Het wordt nog een spannend seizoen, zeker nu blijkt dat Bridgestone terug een goede vorm te pakken heeft.
                            inderdaad maar heb je gezien hoeveel toeschouwers er maar waren 21000 ... dat ze maar snel weggaan uit China en ergens anders een GP organiseren...Francorchamps bijvoorbeeld
                            1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                              21000 ...
                              Waren er dan toch zoveel?? Waar zaten die dan??
                              Ik zag oa op een recht stuk niemand, maar echt niemand in die tribunes zitten
                              Chinezen houden niet van Rossi & co zekerst??
                              Jammer dat Edwards niet lang kon meestrijden op kop.Maar als ge u 2-3 x verremd net voor die haarspeld,kan het niet anders hé.
                              Knappe prestatie ook van Lorenzo,je moet het maar doen met een paar gebroken botjes
                              R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Idd, eerst en vooral wat een prestatie van Lorenzo. Hij zal wel een spuitje en een paar zalfjes nodig gehad hebben, maar toch. Chapeau!
                                En eindelijk wint Rossi weer eens Ik dacht dat Pedrossa gewoon afwachtte maar eigenlijk was het Rossi die afwachtte Gewoon tempo rijden en enkele ronden voor het einde eventjes een kloofje slaan.
                                4 GP's, 4 winnaars! Dat was vorig seizoen even anders... Dit wordt leuk om volgen... Heel leuk dat de verschillende merken aan elkaar gewaagd zijn, Honda en Yamaha in het bijzonder. Ducati komt er wel in de loop van het seizoen. Halen per slot van rekening plaats 3 en 5 binnen.

En we moeten nu maar 2 weken wachten.

Ik vond het beeld vanuit China ook niet super, of ging er gewoon een hoop smog boven dat circuit?
                                Last edited by Hayes; 05/05/2008, 11:58.

Comment

• Ik denk dat honda het nog lastig gaat krijgen, aangezien Pedrosa heeft moeten lossen uit schrik dat zijn blok het ging begeven...

Knapste stukje van de race was het gevecht Melandri/Dovi die elkaar maar liefst 5 keer inhaalden in 2 bochten. Super!!!

En verdiende overwinning voor Rossi.
                                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                                    Waren er dan toch zoveel?? Waar zaten die dan??
                                    Ik zag oa op een recht stuk niemand, maar echt niemand in die tribunes zitten
                                    Chinezen houden niet van Rossi & co zekerst??
                                    Jammer dat Edwards niet lang kon meestrijden op kop.Maar als ge u 2-3 x verremd net voor die haarspeld,kan het niet anders hé.
                                    Knappe prestatie ook van Lorenzo,je moet het maar doen met een paar gebroken botjes
                                    ik vroeg het mij ook af waar die zaten het schijnt dat ze zelfs studenten verplicht hebben om naar de race te gaan kijken van horen zeggen hé
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Denk dat alle sponsors heel graag willen dat er in China gereden wordt.

Comment

• 'k Heb net gezien dat Rossi vandaag de overwinning op zijn naam heeft gezet...

Comment

• Ik ook
                                          merde merd eik ben helemala vergeten te kijken.
                                          Waar valt dat down t eloaden of te herbekijken???

sh*t sh*t

Comment

Working...
                                          X