Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nog een goeie maand en ze gaan er weer tegenaan...
Derstraks bij het afsluiten van de sportles op school
Leerkracht: Ja mannen, en veel sporten van't verlof hè
Sebastian:
Leerkracht: ... Of motorsport...
Sebastian:
Leerkracht: ... Maar is dat wel sport, hè?
Sebastian: Allé meneer, binnenkort begint de MotoGP weer enzu, ge moet is naar Eurosport kijken hè
Leerkracht: 't Komt nog wel goed met u.. Hoop ik voor u!
Nadien nog even met staan klappen... Hij vroeg me of ik op Zolder zou gaan ofzo dan, want op de baan is het toch maar wat gevaarlijk hè...
'k Heb hem even uitgelegd dat dat een 'te snel' parcours is voor mijne 125 en dat ik in de lente een ander circuit ga opzoeken. Vanzelfsprekend, volgens hem, dat'k dan naar Francorchamps zou gaan. Hij kon het niet vatten dat we speciaal helemaal naar Folembray rijden voor een dagje circuit
Blijkbaar had hij vroeger ook gereden. "Iets zwaars hoor", dus ik dacht meteen een kroket van ne moto. Nene, 't was ne Shadow (no offence natuurlijk ). Hij heeft hem verkocht omdat zijn vriend op een 'gevaarlijk machien' (zijn woorden) is verongelukt. 't Was ne CBR. Hij kon het alleen niet vatten dat de mijne dan niet zo snel is als die 900 van in den tijd, CBR = CBR, right
Ik begrijp zulke opmerkingen wel. Niet iedereen heeft een brede (of zelfs beperkte) kennis van moto's. Ik ben al blij dat er iemand interesse in heeft.
Zo had ik vroeger (met vorige moto) wat zitten babbelen met een collega die er ook niets over weet. Die toonde interesse.
Een half uur later komt hij me halen. "Er staat een schoone moto buiten, je moet eens komen kijken". Ik mee naar beneden om... m'n eigen moto te bewonderen. Big smil eon my face off course
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Ik begrijp zulke opmerkingen wel. Niet iedereen heeft een brede (of zelfs beperkte) kennis van moto's. Ik ben al blij dat er iemand interesse in heeft.
Zo had ik vroeger (met vorige moto) wat zitten babbelen met een collega die er ook niets over weet. Die toonde interesse.
Een half uur later komt hij me halen. "Er staat een schoone moto buiten, je moet eens komen kijken". Ik mee naar beneden om... m'n eigen moto te bewonderen. Big smil eon my face off course
Jaja, als je zegt dat je met de motor rijdt én de mensen bekijken je dan al niet vies en geven commentaren, ben ik al blij. En dan vertel ik er graag over. Maar hij had dus vroeger zélf gereden (beweerde hij toch) maar hij kent niet het verschil tussen een Fireblade 900 een ocharme een 125'je, want CBR is toch CBR?
Comment