Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Dat heb ik gezien! Wat een spannende race! Echt jammer van dat incident in de laatste ronde, want ze hebben allebei heel goed gereden. Maar je weet wat ze zeggen, als 2 honden vechten om een been...
    ... gaat Kallio er mee lopen
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
      Ik kan geen eurosport ontvangen

Ik weet wel dat Hayden met 8 seconde voorsprong eerste is geëindigd op Rossi, als mijn bron correct is tenminste

't Schijnt was het in de 125cc ook de moeite. Laatste ronde wilt er éne iemand voorbij gaan langsbinnen en kon er eigenlijk niet tussen. Met 2 onderuit dan maar
      Incorrecte bron dan nee Pedrosa voor Rossi, dan Lorenzo en dan Hayden

dat incident was in de 250cc race, maar thuis nog zware discussie tussen mij en mijn pa, volgens mij hield Bauptista in (volgens mij schoof hij even met de achterband) en daardoor kwam Simoncelli snel dichterbij en kon hij Bauptista niet meer ontwijken
      1978 BMW E21 323i

Comment

• Da's zo kak da'k geen Eurosport kan ontvangen hier hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
          Da's zo kak da'k geen Eurosport kan ontvangen hier hè
          op bbc 2 zenden ze het toch ook uit? ik heb de kwalificaties en de 125 en 250 races gezien op eurosport, maar motogp bekeken op bbc 2 veel betere commentaar dan die Nederlander van eurosport en ook geen 'commerciele onderbreking' om de 5 min
          1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
            op bbc 2 zenden ze het toch ook uit? ik heb de kwalificaties en de 125 en 250 races gezien op eurosport, maar motogp bekeken op bbc 2 veel betere commentaar dan die Nederlander van eurosport en ook geen 'commerciele onderbreking' om de 5 min
            Mee nen digibox kunde zelf uw taal kiezen ik zet dus altijd de Engelse commentaar aan

BTW, van de 250 race, de eerste was zijnen achterkant kwijt, heeft de gas dicht gedraaid en daardoor is den 2de der op gevlogen.
            Dermee da ze achteraf nog vriendelijk tegen elkaar waren, ze hadden beide een foutje gemaakt. Wel knappe race

De motoGP daar en tegen, da viel toch maar wat tegen... begon goed en de laatste halve min was ook spannend, maar voor de rest ni veel spanning...
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
              Mee nen digibox kunde zelf uw taal kiezen ik zet dus altijd de Engelse commentaar aan

BTW, van de 250 race, de eerste was zijnen achterkant kwijt, heeft de gas dicht gedraaid en daardoor is den 2de der op gevlogen.
              Dermee da ze achteraf nog vriendelijk tegen elkaar waren, ze hadden beide een foutje gemaakt. Wel knappe race

De motoGP daar en tegen, da viel toch maar wat tegen... begon goed en de laatste halve min was ook spannend, maar voor de rest ni veel spanning...
              ja? hoe kunt ge die taal kiezen? dus eurosport live in het engels dan?

idd ik had het ook gezien dat er iets mis ging in die bocht, hij hield plots in, en na de crash waren ze nog vriendelijk tegen elkaar, als ze mij in de laatste ronde gewoon in mijn gat reden in de bocht zonder reden zou ik wel nie zo vriendelijk zijn

ik heb hier dus thuis toch gelijk
              1978 BMW E21 323i

Comment

• op 2x OK duwen, dan "taal wijzigen".

Ook pas vandaag ontdekt ze
                Motoren & Tjeurisme

Comment

op 2x OK duwen, dan "taal wijzigen".

aha ideaal, volgende week eens proberen tijdens het WSB

btw BSB zenden ze ook uit hé, begin april is de eerste race
                  1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                    btw BSB zenden ze ook uit hé, begin april is de eerste race
                    Echt?? Op Eurosport??
                    BSB rules zoveel meer dan WSB!!!!!
                    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                      Echt?? Op Eurosport??
                      BSB rules zoveel meer dan WSB!!!!!
                      jup eurosport zendt alle races uit dacht ik en ook nog omliggende races van het kampioenschap races op Cadwell Park
                      1978 BMW E21 323i

Comment

op 2x OK duwen, dan "taal wijzigen".

Wist ik ook niet...
                        Op BBC wordt alles heel goed omkadert vind ik, je ziet dat die mannen en vrouw echt van moto's houden.

Heb pas gisteren naar de GP kunnen kijken:
                        Pedrosa verdiende winnaar, Rossi en Lorenzo verdiende op het podium. Stoner had een rare dag zeker, hij ging paar keer serieus in de fout. Het zou dit seizoen wel een spannend kunnen worden voor de titel.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Dit weekend is het MotoGP op het circuit van Estoril in Portugal, straks de kwalificatie eens bekijken ze
                          1978 BMW E21 323i

Comment

• alé vooruit Lorenzo heeft zijn eerste zege binnen, Pedrosa tweede en Rossi derde.

Rossi heeft een tijd vooraan gereden maar na een propere inhaalactie van Lorenzo zakte hij een plaats, en dan ging Pedrosa em nog voorbij.

btw 'Hopper' 5de
                            1978 BMW E21 323i

Comment

• Finish gezien van de 250cc's?

Zoals reeds eerder gezegd, tis écht het jaar van de spectaculaire laatste rondes
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super.
                                Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.

En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Finish gezien van de 250cc's?

Zoals reeds eerder gezegd, tis écht het jaar van de spectaculaire laatste rondes
                                  ja amai die Simoncelli verdedigt zijn lijnen wel graag zene
                                  1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super.
                                    Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.

En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??

ik denk het ook, de drie race zijn ze vrij constant wat hun eindplaatsen betreft, maar seizoen is nog lang hé

Ducati stukgaati? ik vind het wel zonde voor die 3 andere ducati rijders een Melandri die daar maar rond de 14-15de plaats circuleert en echt niet sneller kan naar het schijnt is de ducati echt een beest..maar welke motogp is dat niet?
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Ducati heeft last van het "ex-Honda syndroom" (500cc 2takten en de eerste 990cc viertakten). Snel rechtdoor, maar ge kunt er gene bocht mee nemen...
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Ducati heeft last van het "ex-Honda syndroom" (500cc 2takten en de eerste 990cc viertakten). Snel rechtdoor, maar ge kunt er gene bocht mee nemen...
                                        ge zag Stoner veel teken doen (tijdens kwalificatie) nr de mechaniekers dat er iet niet juist was bij het insturen, alé hij deed toch zo teken dus ja
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

• Kunde ff filmke van uzelf maken waarbij dadde het "'tinsturen gevoel is niet goed"-teken doet ?
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X