Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MotoGP
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenIk kan geen eurosport ontvangen
Ik weet wel dat Hayden met 8 seconde voorsprong eerste is geëindigd op Rossi, als mijn bron correct is tenminste
't Schijnt was het in de 125cc ook de moeite. Laatste ronde wilt er éne iemand voorbij gaan langsbinnen en kon er eigenlijk niet tussen. Met 2 onderuit dan maar
dat incident was in de 250cc race, maar thuis nog zware discussie tussen mij en mijn pa, volgens mij hield Bauptista in (volgens mij schoof hij even met de achterband) en daardoor kwam Simoncelli snel dichterbij en kon hij Bauptista niet meer ontwijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenDa's zo kak da'k geen Eurosport kan ontvangen hier hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenop bbc 2 zenden ze het toch ook uit? ik heb de kwalificaties en de 125 en 250 races gezien op eurosport, maar motogp bekeken op bbc 2 veel betere commentaar dan die Nederlander van eurosport en ook geen 'commerciele onderbreking' om de 5 min
BTW, van de 250 race, de eerste was zijnen achterkant kwijt, heeft de gas dicht gedraaid en daardoor is den 2de der op gevlogen.
Dermee da ze achteraf nog vriendelijk tegen elkaar waren, ze hadden beide een foutje gemaakt. Wel knappe race
De motoGP daar en tegen, da viel toch maar wat tegen... begon goed en de laatste halve min was ook spannend, maar voor de rest ni veel spanning...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenMee nen digibox kunde zelf uw taal kiezen ik zet dus altijd de Engelse commentaar aan
BTW, van de 250 race, de eerste was zijnen achterkant kwijt, heeft de gas dicht gedraaid en daardoor is den 2de der op gevlogen.
Dermee da ze achteraf nog vriendelijk tegen elkaar waren, ze hadden beide een foutje gemaakt. Wel knappe race
De motoGP daar en tegen, da viel toch maar wat tegen... begon goed en de laatste halve min was ook spannend, maar voor de rest ni veel spanning...
idd ik had het ook gezien dat er iets mis ging in die bocht, hij hield plots in, en na de crash waren ze nog vriendelijk tegen elkaar, als ze mij in de laatste ronde gewoon in mijn gat reden in de bocht zonder reden zou ik wel nie zo vriendelijk zijn
ik heb hier dus thuis toch gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenop 2x OK duwen, dan "taal wijzigen".
Ook pas vandaag ontdekt ze
btw BSB zenden ze ook uit hé, begin april is de eerste race
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenbtw BSB zenden ze ook uit hé, begin april is de eerste race
BSB rules zoveel meer dan WSB!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenEcht?? Op Eurosport??
BSB rules zoveel meer dan WSB!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichtenop 2x OK duwen, dan "taal wijzigen".
Ook pas vandaag ontdekt ze
Op BBC wordt alles heel goed omkadert vind ik, je ziet dat die mannen en vrouw echt van moto's houden.
Heb pas gisteren naar de GP kunnen kijken:
Pedrosa verdiende winnaar, Rossi en Lorenzo verdiende op het podium. Stoner had een rare dag zeker, hij ging paar keer serieus in de fout. Het zou dit seizoen wel een spannend kunnen worden voor de titel.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Dit weekend is het MotoGP op het circuit van Estoril in Portugal, straks de kwalificatie eens bekijken ze
Comment
-
alé vooruit Lorenzo heeft zijn eerste zege binnen, Pedrosa tweede en Rossi derde.
Rossi heeft een tijd vooraan gereden maar na een propere inhaalactie van Lorenzo zakte hij een plaats, en dan ging Pedrosa em nog voorbij.
btw 'Hopper' 5de
Comment
-
Heb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super.
Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.
En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenFinish gezien van de 250cc's?
Zoals reeds eerder gezegd, tis écht het jaar van de spectaculaire laatste rondes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHeb gisteren naar de race gekeken. Het begin van de race was echt super.
Lorenzo en Pedrosa gaan het dit seizoen uitvechten denk ik. Rossi ook goeie race gereden, maar het was geen Bridgestone circuit.
En wat is er in hemelsnaam aan de hand met die Ducati??
ik denk het ook, de drie race zijn ze vrij constant wat hun eindplaatsen betreft, maar seizoen is nog lang hé
Ducati stukgaati? ik vind het wel zonde voor die 3 andere ducati rijders een Melandri die daar maar rond de 14-15de plaats circuleert en echt niet sneller kan naar het schijnt is de ducati echt een beest..maar welke motogp is dat niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDucati heeft last van het "ex-Honda syndroom" (500cc 2takten en de eerste 990cc viertakten). Snel rechtdoor, maar ge kunt er gene bocht mee nemen...
Comment
Comment