Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Was idd heerlijk om te zien hoe Rossi Stoner opjaagde zonder er echt voorbij te willen op dat moment. Hij hoopt gewoon van fouten uit te lokken. Maar Stoner had problemen met z'n achterband zei hij, waardoor hij iets minder plat door te bochten kon.

Het wordt een spannend seizoen.
    iets minder plat? kan het nog platter? bepaalde momenten op het einde sleepte hij met de steppies over de grond maar in het begin had hij inderdaad grip problemen, bij die korte linker knik die ze in eerste nemen maakte hij daar een serieuze zwieper bij het insturen in de eerste ronde
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Ik zeg wat den Casey gezegd heeft hé , hij was alleszins niet content met z'n derde plaats
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Ik zeg wat den Casey gezegd heeft hé , hij was alleszins niet content met z'n derde plaats
        dat was ook op Casey Stoner zijn reactie bedoelt hé niet op u natuurlijk nee hij was inderdaad niet tevreden, maar als Ducatist mag hij dat wel zijn al de rest hangt vanachter te bengelen
        1978 BMW E21 323i

Comment

• Blijft onbegrjipelijk. Ok, er zijn altijd verschillen tussen 1e en 2e rijder, maar dit is echt raar. 1 Die er aan de top mee rijdt en de andere drie die altijd achteraan bengelen.

Bwa, zolang het maar spannend is.

Comment

Blijft onbegrjipelijk. Ok, er zijn altijd verschillen tussen 1e en 2e rijder, maar dit is echt raar. 1 Die er aan de top mee rijdt en de andere drie die altijd achteraan bengelen.

Bwa, zolang het maar spannend is.
            als je dan weet dat Melandri en Elias toch ook geen sukkelaars zijn, dan moet die Ducati toch echt niet te berijden zijn denk ik
            1978 BMW E21 323i

Comment

• vanmiddag motogp in Donington, ben eens benieuwd Ben Spies het gaat doen vandaag, en hoe West zijn goede kwalificatie kan verdedigen
              1978 BMW E21 323i

Comment

• en volgens mij begint Bauptista, Simoncelli een beetje te haten elke keer kan je er geld op zetten dat er iets verkeerd gaat gebeuren in de laatste ronden bij de 250cc
                1978 BMW E21 323i

Comment

• Beetje een saaie gp in Donington.
                  Stoner was duidelijk te snel en de verwachte drie op het podium. Weer ongelooflijke inhaalrace van Lorenzo. Next week Assen, altijd mooi en op zaterdag remember.

Comment

Beetje een saaie gp in Donington.
                    Stoner was duidelijk te snel en de verwachte drie op het podium. Weer ongelooflijke inhaalrace van Lorenzo. Next week Assen, altijd mooi en op zaterdag remember.
                    inderdaad vond het ook vrij saai maar ja...Stoner heeft schijnt weer een verbeterde versie van zijn GP-machine maar goed we zien wel volgende week op Assen en inderdaad op zaterdag want zondag mag daar niet geraced worden
                    1978 BMW E21 323i

Comment

• en een mooi record gesneuveld in de 125cc.
                      15 jaar godomme!

Comment

• zijn er hier mensen die zaterdag naar de MotoGP in Asse gaan kijken?

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                          Asse
                          AsseN

Was het niet samen met de Ieperse rally geweest was ik zeker geweest.
                          Mijn schoonbroer gaat er naartoe met de mobilhome.Ik was er in 2005.
                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                            zijn er hier mensen die zaterdag naar de MotoGP in Asse gaan kijken?

greetz
                            nope wil er eigenlijk echt eens naartoe maar geld schiet mij dit ogenblik te kort

edit: pas wel op voor snelheidscontroles in de buurt van Assen want dan staan ze echt overal heb ik al gehoord
                            Last edited by Tracer; 24/06/2008, 22:37.
                            1978 BMW E21 323i

Comment

• In het huiswaarts keren na de GP is dit wel machtig:
                              Op iedere brug massa's volk om je uit te wuiven!!

En zelfs naast de autostrade parkeren ze hun wagen & zetten ze zich uren in hun tuinstoeltje om de bikers te zien

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                              Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• moet wel zalig zijn ik vind het al plezant als de mensen tijdens een motorrit aan de kant aan het zwaaien zijn met hun kinderen of kleinkinderen.
                                1978 BMW E21 323i

Comment

• Vind dat ook wel leuk als kleine mannen zwaaien. Die krijgen dan altijd een duim omhoog of een zwaaitje terug.

En dan zet ik hem op m'n achterwiel, ga op het zadel staan en doe een salto....

Comment

Vind dat ook wel leuk als kleine mannen zwaaien. Die krijgen dan altijd een duim omhoog of een zwaaitje terug.

En dan zet ik hem op m'n achterwiel, ga op het zadel staan en doe een salto....

en toen werd je wakker

vandeweek ook tijdens het rijden kom ik twee kleine gastjes tegen (hoor mij ik ben zelf maar 20 bijna 21 ) en die mannen zwieren naar mij, ik zwier eens terug, die mannen kweenie hoe content, whaaaa die wuift terug naar mij, neeee jong dat was naar mij
                                    1978 BMW E21 323i

Comment

• Meneer Rossi de zaterdag, ni te fameus begonnen he...

Comment

• Nope, stom foutje. Wel een schitterende race gereden nadien. Hij reed tijden net onder Stoner z'n tijden. Maar ja, perfection is boring too...

Eigenlijk was het maar een saaie race... Ik kijk altijd 's avonds laat en heb nu zelfs een paar stukken doorgespoeld.

Comment

Nope, stom foutje. Wel een schitterende race gereden nadien. Hij reed tijden net onder Stoner z'n tijden. Maar ja, perfection is boring too...

Eigenlijk was het maar een saaie race... Ik kijk altijd 's avonds laat en heb nu zelfs een paar stukken doorgespoeld.
                                          ik heb daarnet gekeken...ja man saaie race, ik viel bijna terug in slaap en Hayden moet echt serieus balen, net voor de meet zonder benzine vallen
                                          1978 BMW E21 323i

Comment

Working...
                                          X