Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    On-topic: Perfecte race voor Stoner. Spijtig dat hij dit seizoen enkele DNF's had & zijn polsblessure. Anders zag ik hem toch wereldkampioen worden.
    De livery vd Honda's, was dat 1-malig of zijn dit de nieuwe 2009-colors. Wel knap na 13j het zwart-oranje
    Stoner kampioen? Het was wel dik zijn eigen schuld dat hij telkens weer onderuit schoof.
    De livery was ter ere van 40jaar Repsol, éénmalig dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
      On-topic: Perfecte race voor Stoner. Spijtig dat hij dit seizoen enkele DNF's had & zijn polsblessure. Anders zag ik hem toch wereldkampioen worden.
      De livery vd Honda's, was dat 1-malig of zijn dit de nieuwe 2009-colors. Wel knap na 13j het zwart-oranje
      was eenmalig, 40 jaar Repsol hé wel knap vond ik

edit: mercedesman was mij voor
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Heb maar gisteren gekeken. Saaie race, verdiende winnaar.

Stoner heeft talent genoeg om wereldkampioen te worden, en ook de moto. Alleen die verdomde Italiaan hé
        Mooi om te zien hoe Rossi na al die jaren echt nog kan vechten, elke race opnieuw.

Ik hoop volgend jaar Hayden te zien raggen op die Duacti, lekker sideways

Raar om hem in Ducati kleurne te zien
        Last edited by Hayes; 28/10/2008, 21:15.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Hayden lijkt zich wel volop te amuseren bij ducati
          1978 BMW E21 323i

Comment

• Kawasaki to suspend MotoGP racing activities

Friday, 09 January 2009
            Kawasaki Heavy Industries, Ltd. announced today that it has decided to suspend its factory MotoGP racing activities from 2009 season.

Amid quickly changing business environment, Kawasaki has been promptly taking countermeasures to cope with the situation. As the world economy is not likely to recover in a short period due to the major impact of the financial crisis, Kawasaki decided to suspend its MotoGP racing activities from 2009 season onward and reallocate management resources more efficiently.
            Kawasaki will continue racing activities using mass-produced motorcycles as well as supporting general race-oriented customers.
            Kawasaki would like to thank all the fans and all those who have forwarded us great help.
            Press release courtesy of Kawasaki Heavy Industries

BRON: motogp.com

Comment

• dit zonet nog tegengekomen op http://moto.gpupdate.net, zou een goede zaak zijn dat het team nog blijft verderbestaan als klantenteam zeker als Kawasaki ondersteuning blijft geven aan de raceteams

Aspar bevestigt gesprekken met Kawasaki

Jorge Martinez, de teambaas van Aspar, heeft laten weten in gesprek te zijn met Kawasaki over de overname van het MotoGP-team. Kawasaki stopt waarschijnlijk als fabrieksteam, maar zou door kunnen gaan als privéteam, als Kawasaki en Aspar, dat reeds actief is in de 125cc en de 250cc, er samen uit komen.

"Ik heb mijn hulp aangeboden om een oplossing te zoeken voor Kawasaki, maar tot op heden zijn ze nog niet met een gedetailleerd voorstel bij mij teruggekomen", vertelde Martinez aan het Italiaanse Gazzetta dello Sport. "Ik zou komend seizoen graag twee rijders inzetten, maar als het er maar één wordt, zou ik daar ook vrede mee hebben. Ik ben namelijk niet geïnteresseerd in een project voor één jaar. Ik wil een programma neerzetten waarmee we minimaal drie jaar vooruit kunnen."

Aspar voerde eerder nog gesprekken met Kawasaki over het opzetten van een satellietteam. Deze onderhandelingen liepen nog op niets uit.

bron: http://moto.gpupdate.net

Comment

• zeer jammer vind ik het, zeker als Kawa fan en eigenaar nu ja de resultaten vielen wel tegen maar dit jaar met Melandri en Hopkins en een nieuwe moto kon het misschien wel eens een beter jaar worden. Nu kijk ik zeker uit naar het WSBK en WSSP kampioenschap aangezien Kawasaki daar nog teams inzet
                1978 BMW E21 323i

Comment

• MotoGP verliest veel populariteit aan WSBK.. Ook geen licentie meer bij Eurosport zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten
                    MotoGP verliest veel populariteit aan WSBK.. Ook geen licentie meer bij Eurosport zeker?
                    inderdaad, Dorna heeft beslist om de tv-rechten niet meer te verkopen aan Eurosport maar aan de lokale zenders in het bepaalde land waar ze dan de gp's rijden. Precies of die zenders hebben geld genoeg om dat uit te zenden BBC blijft wel nog steeds het recht behouden om de gp's uit te zenden
                    1978 BMW E21 323i

Comment

• blijkbaar wordt er toch nog getest met de kawasaki motogp machine voor 2009 waarschijnlijk voor een privé team zeker?

1978 BMW E21 323i

Comment

• weet er eigenlijk iemand of het 250cc kampioenschap nu omgevormd wordt naar een 600cc prototype kampioenschap? heb daar nog maar één bericht ofzo van terug gezien van zo'n 600 vier-takt
                        1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                          weet er eigenlijk iemand of het 250cc kampioenschap nu omgevormd wordt naar een 600cc prototype kampioenschap? heb daar nog maar één bericht ofzo van terug gezien van zo'n 600 vier-takt
                          Nog niet. Wss zal het ook eerder een 400-500cc segment worden aangezien 600 te veel op de SS trekt en een te groot snelheidsverschil met de huidige 250 zou geven.
                          De constructuurs van hun zijde zouden wel liever 600cc hebben, aangezien die techniek het meest bruikbaar en ook reeds gekend is voor hen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            Nog niet. Wss zal het ook eerder een 400-500cc segment worden aangezien 600 te veel op de SS trekt en een te groot snelheidsverschil met de huidige 250 zou geven.
                            De constructuurs van hun zijde zouden wel liever 600cc hebben, aangezien die techniek het meest bruikbaar en ook reeds gekend is voor hen.
                            wel ja ik had ondertussen ergens een bericht gezien dat er bijna een nieuwe 599cc viertakt klaar was voor dat 250cc kampioenschap...blijkbaar zit dat allemaal nog in zijn beginfase of misschien waren het allemaal maar speculaties...
                            1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                              wel ja ik had ondertussen ergens een bericht gezien dat er bijna een nieuwe 599cc viertakt klaar was voor dat 250cc kampioenschap...blijkbaar zit dat allemaal nog in zijn beginfase of misschien waren het allemaal maar speculaties...
                              zal wel speculatiepasta zijn
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                zal wel speculatiepasta zijn
                                de bedenkers
                                1978 BMW E21 323i

Comment

• Pedrosa serieus op z'n bek gegaan. Botbreuk, huidtransplantatie,...Hopelijk is hij erbij bij de start van het seizoen... Ben geen fan, maar hij doet altijd mee voor het podium...

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• nog 2 weken...

Comment

• Ze gaan eraan beginnen
                                      Zend BBC dit vanaf nu uit op BBC 3 of is dat eenmalig? Ik zie dat ze 't maandagmiddag wel kort uitzenden op BBC 2 maat ik wil THE FULL DEAL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        Ze gaan eraan beginnen
                                        Zend BBC dit vanaf nu uit op BBC 3 of is dat eenmalig? Ik zie dat ze 't maandagmiddag wel kort uitzenden op BBC 2 maat ik wil THE FULL DEAL!
                                        niks op BBC2?? ik dacht dat het zondag avond rond 10u was
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

• Nope, hun golf gaat voor blijkbaar. maandag om 14u zenden ze "highlights" uit, wel 75 min, dus zal wel de race zelf zijn. Zondagmiddag een preview.

Comment

Working...
                                          X