Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MotoGP
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenWas idd niet super spannend.
De Angelis z'n move was voor een stuk per ongeluk. Je ziet dat hij even z'n voorwiel licht als hij gas heeft waardoor hij wijder gaat dan bedoeld. Wel heel spannend voor Pedrosa. Hij was echt z'n kluts kwijt nadien.
Jammer van Hayden...
En ja Hayden ook jammer dat ie net die highsider had gemaakt met de kwalificatie, gelukkig had hij één extra dag om te recupereren maar het heeft toch niet mogen baten
Comment
-
Klopt, hij zakte langzaam weg maar na die "scare" toch een stuk vlugger.
Weet iemand of de BBC alles gewoon op BBC2 uitzendt of dat dit nu altijd achter de rode knop zit?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenGP van Japan dit weekend!!!!
Weet iemand welke zender wat uitgeeft? En welke dag & hoe laat?
xx
Comment
-
Vond het niet echt een interessante race, ietwat saai dus.
Ik heb wel maar de laatste 10 ronden gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVond het niet echt een interessante race, ietwat saai dus.
Ik heb wel maar de laatste 10 ronden gezien.
btw Melandri met Hayate Kawasaki en dan Takahashi die Hayden omver kegelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenbtw Melandri met Hayate Kawasaki en dan Takahashi die Hayden omver kegelt
Kzag wel dat Melandri dolblij was, mocht ook wel na zijn teleurstellend 2008 seizoen.
Comment
-
Raar dat er geen andere beelden van de "kegel Hayden uit de race"-actie. Maar het zag er op de onboard beelden echt wel een heftige crash uit. Poor Hayden...
Verder bleef het wel kort bij elkaar maar gebeurde er niet veel. Even het Rossi Pedrosa duelletje maar dat was ook rap gedaan.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenRaar dat er geen andere beelden van de "kegel Hayden uit de race"-actie. Maar het zag er op de onboard beelden echt wel een heftige crash uit. Poor Hayden...
Verder bleef het wel kort bij elkaar maar gebeurde er niet veel. Even het Rossi Pedrosa duelletje maar dat was ook rap gedaan.
Stoner zijn actie op dovizioso was ook snel geklaard!
Is de rest vh seizoen te zien op bbc2? Dat zou ik toch liever hebben dan Club RTLOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIs de rest vh seizoen te zien op bbc2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenIdd dat was maar 1 korte herhaling.
Stoner zijn actie op dovizioso was ook snel geklaard!
Is de rest vh seizoen te zien op bbc2? Dat zou ik toch liever hebben dan Club RTL
vorige race was live op BBC hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenNormaal wel hé.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Best wel aangename race. Rossi beresterk gereden. Stom dat Jorge er weer bij gaat liggen. Hij zou zeker het podium gehaald hebben. En respect voor Pedrosa, de nog steeds half kreupele Pedrosa....Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenBest wel aangename race. Rossi beresterk gereden. Stom dat Jorge er weer bij gaat liggen. Hij zou zeker het podium gehaald hebben. En respect voor Pedrosa, de nog steeds half kreupele Pedrosa....
Comment
-
Vandaag de GP van Frankrijk gezien! LeMans
Niet veel te beleven tijdens de race.
Enkel voor de 10de plek was het wat strijd. De andere posities lagen al na een ronde of 9-10 vast. Rossi 16de na een zwakke race & valpartij.
Melandri groeit race na race op zijn zwarte Kawa.Vandaag 2de. En ik gun 't hem na zijn 2008 kwakkelseizoen. 't Is precies of Ducati al zijn zinnen zet op Stoner, want verleden jaar Melandri die er nix van bakt, nu Hayden. Raar!!
Oh ja, Lorenzo winnaar, na een perfecte race!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVandaag de GP van Frankrijk gezien! LeMans
Niet veel te beleven tijdens de race.
Enkel voor de 10de plek was het wat strijd. De andere posities lagen al na een ronde of 9-10 vast. Rossi 16de na een zwakke race & valpartij.
Melandri groeit race na race op zijn zwarte Kawa.Vandaag 2de. En ik gun 't hem na zijn 2008 kwakkelseizoen. 't Is precies of Ducati al zijn zinnen zet op Stoner, want verleden jaar Melandri die er nix van bakt, nu Hayden. Raar!!
Oh ja, Lorenzo winnaar, na een perfecte race!!
Comment
Comment