Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Versta niet waarom Rossi zo snel binnenkwam. Dat was echt een groot risico. Z'n crash moet zowat de saaiste crash in jaren zijn. Gewoon aan heel lage snelheid voorwieltje dat wegschoof. Slechte keuze.

Voor de rest best saai. AL wordt het kampioenschap er weer spannender op
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Vandaag best wel een leuke GP gezien. Mugello is ook een circuit waar je de moto es echt op topnelheid kan testen
      Alleen jammer dat de Suzuki geen hoger top-end heeft, anders stond Capirex zeker op 't podium.
      Ik denk dat er met Melandri's bike iets scheelde na de wissel, ie stond precies stil. Of wel kreeg em de banden niet op temperatuur.
      En hopelijk niet te ernstig voor Pedrosa, was wel een heuse impact op zijn dij.

Op naar Catalunya!!!
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
        Vandaag best wel een leuke GP gezien.
        Amai ni!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          Vandaag best wel een leuke GP gezien. Mugello is ook een circuit waar je de moto es echt op topnelheid kan testen
          Alleen jammer dat de Suzuki geen hoger top-end heeft, anders stond Capirex zeker op 't podium.
          Ik denk dat er met Melandri's bike iets scheelde na de wissel, ie stond precies stil. Of wel kreeg em de banden niet op temperatuur.
          En hopelijk niet te ernstig voor Pedrosa, was wel een heuse impact op zijn dij.

Op naar Catalunya!!!
          inderdaad leuke gp gezien, van het begin tot het einde een deftige kopgroep
          1978 BMW E21 323i
          2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
          2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Laatste 6 ronden van de MotoGP, Rossi vs. Lorenzo -> fack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Laatste 6 ronden van de MotoGP, Rossi vs. Lorenzo -> fack
              Inderdaad, wat een zalig einde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Laatste 6 ronden van de MotoGP, Rossi vs. Lorenzo -> fack
                Wat een geschift gedoe! Echt beestig. Leve MotoGP!

Comment

• ferme move van Valentino. Verdiende winst.
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• ik heb bewust het topic nog niet bekeken en daarnet de motogp nog gezien en ja hallo respect voor Rossi en Lorenzo, wat een gevecht!! zo zou het elke week mogen zijn
                    1978 BMW E21 323i

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Rossi Rossi Rossi!

Wat een battle! Respect, voor alle twee.
                      Meer van dat please.

Comment

• Wa een einde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Rossi Rossi Rossi!

Wat een battle! Respect, voor alle twee.
                          Meer van dat please.
                          Zalig einde, maar die ene presentator ->

Gaat er ook een beetje té in op...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Italianen hé
                            Vond het gisteren niet sebiet in het Engels.

Dit wordt een laatste ronde om nog dikwijls eens te You Tuben

Comment

• Jammer voor Lorenzo. Ie had zo graag gewonnen op zijn home-ground. En het zag er zo goed uit, tot de laatste bocht.
                              Rossi was precies wa ant afwachten om in de laatste bocht toe te slaan.
                              Aloewel ik de enige mens ter wereld ben die absoluut wat anti-Rossi is, moet ik toegeven dat het een knap manoeuvre was!!

En wat knapper is: teamorders bestaan niet in MotoGP. Dit is nog maar es bewezen!!
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Zalig einde, maar die ene presentator ->

Gaat er ook een beetje té in op...
                                Nooit Barry Nutley gehoord zekers? Die kwam bijna klaar als hij zo'n wedstrijd becommentarieerde.
                                Niets zaliger dan een commentator die intens meeleeft met de sport!!
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• hellingshoek...wie biedt meer wie biedt minder

1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                    hellingshoek...wie biedt meer wie biedt minder

Ik gebruik mijn joker. Zelf met qualifiers heeft ist blok van mijnen CB te breedt en kom ik daar nooit aan...

En ook mijn kunnen zou te kort schieten
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Ik gebruik mijn joker. Zelf met qualifiers heeft ist blok van mijnen CB te breedt en kom ik daar nooit aan...

En ook mijn kunnen zou te kort schieten
                                      echt zot gewoon ik heb nog een foto gezien waarbij Rossi voor Lorenzo reed (ik vermoed tijdens de race) en dat Lorenzo ook een mooie elbow-down doet
                                      1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                        echt zot gewoon ik heb nog een foto gezien waarbij Rossi voor Lorenzo reed (ik vermoed tijdens de race) en dat Lorenzo ook een mooie elbow-down doet
                                        Zalig

pas op, bovenste foto wel beke relativeren, tis nen bocht met een zwaar camber en de curb ligt ook hoog.

Kpeis dat em in nen gewonen bocht eigenlijk nog platter gaat. kijk vooral naar de voorband, hij zit gelijk nog lang ni op zijn rand.

Anyhow, ik zou al lang gelost én in mijn broek gepist hebben
                                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          Zalig

pas op, bovenste foto wel beke relativeren, tis nen bocht met een zwaar camber en de curb ligt ook hoog.

Kpeis dat em in nen gewonen bocht eigenlijk nog platter gaat. kijk vooral naar de voorband, hij zit gelijk nog lang ni op zijn rand.

Anyhow, ik zou al lang gelost én in mijn broek gepist hebben
                                          inderdaad camber is serieus zwaar daar in die bocht en de foto bedriegt een beetje...maar dan nog
                                          1978 BMW E21 323i

Comment

Working...
                                          X