Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mja Hayden heeft nog een mooie 8ste plek gehaald, Melandri 7de, Elias 6de, De Angelis nog 5de... dus zo slecht hebben die mannen dat niet gedaan

Rossi heeft gewonnen maar het bleef spannend tot het einde, opnieuw een gevecht tussen Lorenzo en Rossi. Pedrosa kwam net iets te kort en Stoner werd 4de
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• En iedere keer zie je dat teamorders in de MotoGP niet van tel zijn.
      Knap van beide Yamaha's. Alleen de verkeerde heeft gewonnen.
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik vond het niet echt een spannende race.
        Stoner even aan kop , daarna Lorenzo en de voorlaatste ronde neemt Rossi weer zijn startpositie in.

Ik vraag mij nog altijd waarom Rossi (en Stoner ook dacht ik) af en toe zijn voeten van de steunen haalt in een bocht. Om aan te geven aan de achterrijders welke richting het is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
          Ik vond het niet echt een spannende race.
          Stoner even aan kop , daarna Lorenzo en de voorlaatste ronde neemt Rossi weer zijn startpositie in.

Ik vraag mij nog altijd waarom Rossi (en Stoner ook dacht ik) af en toe zijn voeten van de steunen haalt in een bocht. Om aan te geven aan de achterrijders welke richting het is?
          die vraag gaat nu al van vorig jaar rond ...ik zie het meer en meer rijders doen de ene zegt dat het voor de balans is...de andere zegt dat het een natuurlijke reactie is doordat die carbon remschijven zoveel bijtkracht (en g-krachten) produceren dat de rijders hun voeten er gewoon afschuiven.... en nog steeds geen deftig antwoord op gehad
          1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
            En iedere keer zie je dat teamorders in de MotoGP niet van tel zijn.
            Knap van beide Yamaha's. Alleen de verkeerde heeft gewonnen.
            geen echte Rossi fan neem ik aan ?
            1978 BMW E21 323i

Comment

• Bwa, ik vind dat we dit jaar wel verwend worden. Al veel mooie gevechten gezien.

Dat been is toch voor een stuk voor de balans denk ik, je verlegt er toch je zwaartepunt mee. Op BBC opperden ze eergisteren ook dat het een soort slinkse manier zou zijn om de weg wat te versperren als er iemand kort achter je rijdt. Zo wordt het moeilijker inhalen.

Jammer van Hayden. Als hij in het begin niet naar buiten geduwd was, had hij een nog mooier resultaat neergezet. Hij lijkt toch terug te zijn.
              Last edited by Hayes; 21/07/2009, 11:05.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik heb de MotoGP van zondag ook gezien ^^
                Kwas aan het zappen toen ik de BBC passeerde en moto's zag en dan ben ik gestopt met zappen (tot grote frustratie van mn vriendin, die na 5min gewoon in slaap gevallen is )

Het is de eerste MotoGP die ik ooit gezien heb.
                En ik moet zeggen dat ik zeker nog zal kijken

Zoals die 2 tot in de laatste bocht aan het vechten waren, echt leuk om naar te kijken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                  geen echte Rossi fan neem ik aan ?
                  Nog nooit geweest
                  Ik vind hem téveel willen opvallen,en dat zint me niet.Geef mij maar Stoner,Edwards,Nakano...
                  En uw eigen een lapkesnaam ("The Doctor") geven, dat vind ik not done zé.
                  Zoiets "krijgt" ge van uw fans en/of de media.
                  Nu,petje af voor hetgeen hij al verwezenlijkt heeft!
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Wel een zalige GP in Donington. Man, even leek het er zelfs op dat Edwards z'n eerste zege ging halen. Of De Puniet aka "The rider most likely to kiss the concrete". AL ben ik wel een fan van Randy, hij is retesnel zolang het duurt.

En Rossi crasht en finisht alsnog dik in de punten

Mooi seizoen

Comment

En uw eigen een lapkesnaam ("The Doctor") geven, dat vind ik not done zé.
                      Zoiets "krijgt" ge van uw fans en/of de media.
                      Nu,petje af voor hetgeen hij al verwezenlijkt heeft!
                      Z'n fans noemen hem niet The Doctor hoor,
                      gewoon ... God.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                        Wel een zalige GP in Donington. Man, even leek het er zelfs op dat Edwards z'n eerste zege ging halen. Of De Puniet aka "The rider most likely to kiss the concrete". AL ben ik wel een fan van Randy, hij is retesnel zolang het duurt.

Mooi seizoen
                        ik heb dus niks gezien hé ... doeme wel de superbike en supersport...die had ik opgenomen
                        1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          Wel een zalige GP in Donington. Man, even leek het er zelfs op dat Edwards z'n eerste zege ging halen. Of De Puniet aka "The rider most likely to kiss the concrete". AL ben ik wel een fan van Randy, hij is retesnel zolang het duurt.

Mooi seizoen
                          Zeker weten, meermaals 'och zot' gezegd tijdens de race
                          Wel een fameuse taktische blunder van Ducati
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Nog nooit geweest
                            Ik vind hem téveel willen opvallen,en dat zint me niet.Geef mij maar Stoner,Edwards,Nakano...
                            Denk niet dat die dat nodig heeft van op te willen vallen. Met zo een palmares valt ge gewoon op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Denk niet dat die dat nodig heeft van op te willen vallen. Met zo een palmares valt ge gewoon op

rossi is gewoon een gigantische aandachtstrekker.

Nu, gelukkig maar voor de MotoGP, want hij brengt daardoor massa's veel fans met zich mee, ondanks de GP's over het algemeen een stuk minder spannend zijn dan vroeger.
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Mss nu minder idd,maar ik herinner me dat hij een paar jaar terug op de start grid stond in doktersjasje met stethoscoop & dan zijn moto onderzoeken. Waarna hij een papier ontrolde met daar op: "I'm the doctor" .
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Maar het is toch één van de meest getalenteerde rijders ever vind ik.
                                  Geef hem om het even welk machine en hij maakt er een winner van.
                                  Op zich toch al een heel sterke prestatie. Ik plaats hem alleszins in het rijtje van Doohan, Swantz....
                                  Het is natuurlijk wel een gekend fuifbeest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                    Maar het is toch één van de meest getalenteerde rijders ever vind ik.
                                    Daar ben ik het 100% mee eens!
                                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Tjah, wie niet. Daarom moet je hem niet leuk vinden.
                                      Schumi was ook super getalenteerd maar wat een [CENSORED]

Rossi maakt me altijd aan het lachen.
                                      Gewoon dat Italiaans accent en dan : "Yeeeees, I am very 'appy. Was good race. Naais Faight."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        rossi is gewoon een gigantische aandachtstrekker.

Nu, gelukkig maar voor de MotoGP, want hij brengt daardoor massa's veel fans met zich mee, ondanks de GP's over het algemeen een stuk minder spannend zijn dan vroeger.
                                        Qué ?

Rossi vs Stoner, Rossi vs Lorenzo x 4 in de laatste wedstrijden.

En die Rossi vs Lorenzo battles zijn toch gewoon niet meer te overtreffen IMHO !
                                        Alleen al dat moment bij het uitremmen dat hij zijn knietje intrekt is gewoon het mooiste MotoGP moment ooit ! Opnieuw IMHO

Comment

• Stoner mag z'n titeldromen voor dit seizoen opbergen. Hij is er niet bij de komende 3 gp's

Comment

Working...
                                          X