Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Om 23u45 op VT4, met... Peter Baert. Man die is echt wel veelzijdig...
En om 1u op BBC2.
Ik denk dat ik dit seizoen blijf kijken naar VT4, commentaar was goed, af en toe kleine foutjes, maar die zullen er nog wel uitgaan.
Kennis van cocommentator Wim Van Achter was ook zeer goed!
Leuke wedstrijd met soms mooie gevechten, en wat heeft die Honda power op het rechte stuk!
Vind het wel raar dat de regie geen herhaling had van de val van Stoner.
Echt wel mooie race deze keer. Dank aan Stoner om te crashen zodat de race nog spannend was Sorry Casey.
'k Was wel teleurgesteld dat Hayden op 0,01 seconde het podium mist. Had ie echt wel verdiend.
Ik heb enkel de eerst eronde op VT4 gekeken omdat ik het opnam op BBC. Maar ze slaagden er wel al in na amper 1 minuut uitzending Stoner een Amerikaan te noemen Verder viel het wel mee. Maar de mannen van de BBC staan op de grid, hebben een ex-coureur in de rangen en hun enthousiasme is zo aanstekelijk.
It was a cracker of a race!
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Schitterende laatste ronden. Meer van dat.
En ik heb het wel voor die arrrogante Spanjool. Hij kan rijden als de besten. Toekomstig wereldkampioen en als hij z'n koppie erbij houdt, misschien al dit seizoen.
Maar Rossi mag eerste z'n tiende halen van mij
Schitterend was idd de nieuwe GP2. Eerst de collectieve val en na de restart constant 6 man die aanspraak maken op de overwinning. Ik kijk normaalgezien zelden naar MotoGP etc maar in Spanje is dit nu eenmaal big. Anyhow: dit was prachtige sport!
Kan beslissend zijn. De volgende GP is binnen twee weken. Het is niet onmogelijk dat hij dan rijdt. De week daarna is er al Assen. Dus hij zal d epijn verbijten en er dan weer staan denk ik.
Als Lorenzo z'n crashes van vorig jaar achterwege kan laten is hij waarschijnlijk WK....
Kan beslissend zijn. De volgende GP is binnen twee weken. Het is niet onmogelijk dat hij dan rijdt. De week daarna is er al Assen. Dus hij zal d epijn verbijten en er dan weer staan denk ik.
Op eurosport fr zeiden ze dat hij mindstens 2 tot 3 maanden buiten strijd zal zijn...
m.a.w. : kampioenschap verloren...
Dat hij dat nu juist in Mugello moet voorhebben....
Oei das minder. Lees nu dat het een open beenbreuk was. Dat zal idd wel wat langer duren. Oei, Ik lees nu al 6 maanden zelfs...
Vraag is nu wie Rossi zal vervangen...
6 maanden al, das idd over.
Hopelijk wordt het dan een spannende strijd ts Lorenzo, de Honda's, en hopelijk de Ducati's.
Edwards terug naar het fabrieksteam?
Of Spies misschien...
Comment