Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk!

Om 23u45 op VT4, met... Peter Baert. Man die is echt wel veelzijdig...
    En om 1u op BBC2.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Eindelijk!

En om 1u op BBC2.
      ik kijk er naar uit...

om het morgen NA het werk te bekijken
      1978 BMW E21 323i
      2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
      2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Damn, vergeten oppakken? Iemand die hem in digitaal formaat heeft en wil delen?

Comment

Eindelijk!

En om 1u op BBC2.
          Ik denk dat ik dit seizoen blijf kijken naar VT4, commentaar was goed, af en toe kleine foutjes, maar die zullen er nog wel uitgaan.
          Kennis van cocommentator Wim Van Achter was ook zeer goed!

Leuke wedstrijd met soms mooie gevechten, en wat heeft die Honda power op het rechte stuk!
          Vind het wel raar dat de regie geen herhaling had van de val van Stoner.
          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
            Vind het wel raar dat de regie geen herhaling had van de val van Stoner.
            Inderdaad, ik wil wel eens weten wat daar precies is gebeurd. Dat moet echt balen zijn als je dan favoriet bent

Comment

• Echt wel mooie race deze keer. Dank aan Stoner om te crashen zodat de race nog spannend was Sorry Casey.
              'k Was wel teleurgesteld dat Hayden op 0,01 seconde het podium mist. Had ie echt wel verdiend.

Ik heb enkel de eerst eronde op VT4 gekeken omdat ik het opnam op BBC. Maar ze slaagden er wel al in na amper 1 minuut uitzending Stoner een Amerikaan te noemen Verder viel het wel mee. Maar de mannen van de BBC staan op de grid, hebben een ex-coureur in de rangen en hun enthousiasme is zo aanstekelijk.

It was a cracker of a race!

Comment

• zo spannend mag het heel het seizoen zijn van mij

en die Honda's wat hebben ze die gegeven?
                1978 BMW E21 323i
                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Geen motogp dit weekend, Motegi uitgesteld door aswolk!
                  Verplaatst naar oktober

Comment

• Bloody volcano

Comment

• Toch al spannender dan de eerste race. Pedrossa heeft wel mooi op z'n smoel gekregen, en blijkbaar toch iets mis met Rossi
                      Lorenzo erop en erover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk Berichten
                        Toch al spannender dan de eerste race. Pedrossa heeft wel mooi op z'n smoel gekregen, en blijkbaar toch iets mis met Rossi
                        Lorenzo erop en erover
                        Tja als je rijdt met painkillers, dan vind ik een 3de plaats toch heel mooi!!

Maar ook zeer knap gereden van Lorenzo.

Comment

• ik vond het een mooie race

mooi van Lorenzo.
                          En minstens even mooi van Pedrosa om Lorenzo 2 keer af te houden...

Herhaling van die lagere klasse gezien? die plets met 6 ofzo die ze daar gezet hebben, was wel grappig om te zien ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Deadly_Joske Bekijk Berichten
                            ik vond het een mooie race

mooi van Lorenzo.
                            En minstens even mooi van Pedrosa om Lorenzo 2 keer af te houden...

Herhaling van die lagere klasse gezien? die plets met 6 ofzo die ze daar gezet hebben, was wel grappig om te zien ^^
                            Op zich inderdaad knap wat Lorenzo daar heeft neer gezet. Jammer dat ie Rossi na de race schaamteloos even ging kopiëren

Comment

• Schitterende laatste ronden. Meer van dat.
                              En ik heb het wel voor die arrrogante Spanjool. Hij kan rijden als de besten. Toekomstig wereldkampioen en als hij z'n koppie erbij houdt, misschien al dit seizoen.

Maar Rossi mag eerste z'n tiende halen van mij

Comment

• Schitterend was idd de nieuwe GP2. Eerst de collectieve val en na de restart constant 6 man die aanspraak maken op de overwinning. Ik kijk normaalgezien zelden naar MotoGP etc maar in Spanje is dit nu eenmaal big. Anyhow: dit was prachtige sport!
                                All'alba vincerò!

Comment

• Kampioenschap beslist?
                                  Rossi breekt scheenbeen!

Comment

• Kan beslissend zijn. De volgende GP is binnen twee weken. Het is niet onmogelijk dat hij dan rijdt. De week daarna is er al Assen. Dus hij zal d epijn verbijten en er dan weer staan denk ik.

Als Lorenzo z'n crashes van vorig jaar achterwege kan laten is hij waarschijnlijk WK....

Comment

Kan beslissend zijn. De volgende GP is binnen twee weken. Het is niet onmogelijk dat hij dan rijdt. De week daarna is er al Assen. Dus hij zal d epijn verbijten en er dan weer staan denk ik.
                                      Op eurosport fr zeiden ze dat hij mindstens 2 tot 3 maanden buiten strijd zal zijn...
                                      m.a.w. : kampioenschap verloren...
                                      Dat hij dat nu juist in Mugello moet voorhebben....

Comment

• Oei das minder. Lees nu dat het een open beenbreuk was. Dat zal idd wel wat langer duren. Oei, Ik lees nu al 6 maanden zelfs...

Vraag is nu wie Rossi zal vervangen...

Comment

Oei das minder. Lees nu dat het een open beenbreuk was. Dat zal idd wel wat langer duren. Oei, Ik lees nu al 6 maanden zelfs...

Vraag is nu wie Rossi zal vervangen...
                                          6 maanden al, das idd over.
                                          Hopelijk wordt het dan een spannende strijd ts Lorenzo, de Honda's, en hopelijk de Ducati's.
                                          Edwards terug naar het fabrieksteam?
                                          Of Spies misschien...

Comment

Working...
                                          X