Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de race was nice vandaag Silverstone is mooi aangepast alleen nog wat 'bumpy' volgens de rijders maar ideale lay-out voor inhaalacties
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• begin en einde gezien. Voor de rest liggen slapen
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

• vanmiddag Catalunya volgens Lorenzo gaat het de moeilijkste race van het seizoen worden
        1978 BMW E21 323i

Comment

• massa's respect voor Rossi !
          1978 BMW E21 323i

Comment

• Op zich al gek dat ie daar na 6 weken al weer bij is, maar dan nog vierde en bijna derde worden... Straf. Stoner z'n move in de laatste bocht was op/over het randje.

Jammer van De Puniet. Altijd leuk om die te zien rondrijden/sliden...
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
              massa's respect voor Rossi !
              Zeker weten!
              Laguna Seca gaat beginnen!
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Die corkscrew blijft toch wel een prachtige bocht.

Comment

• Denk dat je pas beseft hoe heftig die bocht is als je er staat...

Best wel saaie race geworden... Maar nogmaals respect voor Rossi.

En Lorenzo staat intussen 70+ punten voor. Als die geen domme dingen doet wordt hij wereldkampioen

Comment

• Rossi gaat naar Ducati volgend jaar, gaat wss wel vuurwerk geven denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cumulus Bekijk Berichten
                      Rossi gaat naar Ducati volgend jaar, gaat wss wel vuurwerk geven denk ik!
                      Idd, eindelijk. Ook mijn droom die uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cumulus Bekijk Berichten
                        Rossi gaat naar Ducati volgend jaar, gaat wss wel vuurwerk geven denk ik!
                        Zal wel nog niet direct vuurwerk geven. Zou me verbazen moest Rossi de Duc direct aan de top krijgen. Hij zal daar wel een jaartje voor nodig hebben.

Denk dat dit voor rossi ook wel heerlijk moet zijn, eindelijk weer een beetje thuis zijn. (Duc traint nogal vaak op Misano, het thuis stadje van Rossi)
                        Last edited by Tjeu; 17/08/2010, 09:37.
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Zal wel nog niet direct vuurwerk geven. Zou me verbazen moest Rossi de Duc direct aan de top krijgen. Hij zal daar wel een jaartje voor nodig hebben.

Denk dat dit voor rossi ook wel heerlijk moet zijn, eindelijk weer een beetje thuis zijn. (Duc traint nogal vaak op Misano, het thuis stadje van Rossi)
                          Ik denk idd ook dat het eerste jaar geen vuurwerk gaat geven. Die Duc's hebben zeer veel power en qua topsnelheid zijn ze vaak onklopbaar in de races. Maar de rest klopt blijkbaar nog niet, in vergelijking met Yamaha en Honda.

Ik vind het persoonlijk wel fantastisch dat Rossi naar Ducati gaat, er zal alvast een fan meer aan het scherm gekluisterd zijn

Comment

• Als Rossi die gasten zover krijgt dat hij met een gele duc rond mag sjezen, dan ben ik ook fan

Wie pakt hij trouwens allemaal mee van zijn team?
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Burgess zal alvast de eerste zijn die meegaat zeker?

Rossi op een Ducati. Ik weet het niet... 't Zal wennen worden. Al is het eigenlijk idd wel een beetje thuiskomen. De beste Italiaan ooit op een Italiaanse moto.

En Randy De Puniet doet het nog beter dan Rossi, die had amper 4 weken nog om van een dubbele beenbreuk te herstellen Ik was al fan, maar nu nog meer. De man die nooit 2x dezelfde lijn rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                Ik denk idd ook dat het eerste jaar geen vuurwerk gaat geven. Die Duc's hebben zeer veel power en qua topsnelheid zijn ze vaak onklopbaar in de races. Maar de rest klopt blijkbaar nog niet, in vergelijking met Yamaha en Honda.

Ik vind het persoonlijk wel fantastisch dat Rossi naar Ducati gaat, er zal alvast een fan meer aan het scherm gekluisterd zijn
                                De topsnelheid hebben ze ook al niet meer, die is voor Honda atm.

Ik geloof wel in een sterk eerste seizoen van Rossi bij Duc... because it's Rossi!

Comment

• Duel Dovizioso - Lorenzo

En in die ene bocht, allemaal power oversteer, maar jongens toch

Comment

• Op het ogenblik dat Rossi overstapte van Honda naar Yamaha was deze motor nu ook iet precies de beste & rapste maar blijkbaar kon hij er toch goed mee overweg.

Power moet em niet zoeken bij de duc alleen da spel goed afgesteld krijgen voor hem. Kan dan inderdaad voor serieus vuurwerk zorgen.

Hopelijk speel zijn blessure geen al te grote rol.

Comment

• RIP Tomizawa...

Het blijft toch een gevaarlijke sport

Comment

• heb het net gezien/gehoord. Geeft toch een vies gevoel om te weten dat ik op dat moment dat het gebeurde ook op de motor zat

Comment

• I.v.m. Rossi.

hij mag dan wel de beste zijn (geweest) en respect voor alles maar ik vind dat het tijd wordt om de nieuwe jongens wat meer aandacht te schenken...

ik zie het liefste een repsol winnen

Comment

Working...
                                          X