Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fire79 Bekijk Berichten
    Uit ervaring (8x tt & 6x sbk ) kan ik u de geert timmer bocht aanbevelen..
    En als je logeert bezoek een eens Camping De Haar in Witten en als je het ziet zitten ga gerust naar de Nacht van Assen.
    Ik heb daar alleen maar goede herinneringen...
    Geert Timmer was volzet, dus heb ik de Winterdijk (er vlak naast) genomen. Bedankt voor de tips allesinds, ik kijk er al naar uit

Net zoals deze zondag, yihaa

Comment

• Rossi die te overmoedig wordt, je ziet het niet snel gebeuren. Toch was deze actie frustrerend voor me, jammer dat Stoner zijn kans niet had kunnen wagen voor de overwinning.

Voor de rest een mooie race gezien, spanning!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
        Rossi die te overmoedig wordt, je ziet het niet snel gebeuren. Toch was deze actie frustrerend voor me, jammer dat Stoner zijn kans niet had kunnen wagen voor de overwinning.

Voor de rest een mooie race gezien, spanning!
        Idd, hij had een een paar bochten of een ronde moeten wachten. Zeer jammer, mijn 2 favorieten tegen de grond..

Rossi reed wel fenomenaal, een overwinning zat er zeker in denk ik.

Comment

• Was idd mooie race! Vol onverwachtse wendingen.

Stoner tegen rossi na de race : ja, da zijn dingen die gebeuren als ambitie het talent overstijgt...
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

• En trouwens, wa een bende losers waren die marshalls? Azo fouten maken! Er waren er maar 2 die zich de moeite deden om een moto ingang te helpen lopen. En ook voor Stoner hadden ze geen oog.
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Zeeeeer aangename race.

Jammer van Marko !

Ach ja, Rossi, hij probeerde, het was nat, shit happens. Zo'n kamikaze-aktie zag dat er nu ook niet uit vond ik.

Anders is het ook maar een dooie soep eh. Als er niks gebeurt

FB-pagina van Ducati: "Gelieve geen scheldzinnen te plaatsen op de pagina"

Comment

• "Your ambition outweighed your talent"

Was al niet echt een fan van Stoner, maar kon z'n rijtalent wel appreciëren, maar dat tegen Rossi durven zeggen... Mister 9x world champion.

Rossi was sneller maar had idd wat langer moeten wachten. Shit happens, je vloekt 10 keer luid en richt je blik op de volgende race.

"You ambition outweighed your talent." Heb drie keer moeten terugspoelen om zeker te zijn dat hij dat gezegd had...
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik begrijp Stoner wel.. Rossi mag en kan fouten maken, maar o wee moest het omgekeerd zijn.

Comment

• Iedereen kan en mag fouten maken.

Da's nu éénmaal sport.

Stoner zal dat wel gezegd hebben uit kwaadheid. Maar inderdaad, Rossi is toch één van de beste rijders ooit. Zoiets zeggen tegen een icoon

Comment

• Nog voor hij zijn manoevre begon, wist ik al hoe laat het was.. Heb nog geroepen "Niet dooeeeen!!!" - 2 sec later lagen ze plat.
                      Ik begrijp zijn honger naar een overwinning maar die had hij zo goed als op zak, hij had meer geduld moeten hebben...
                      Jammer voor het kampioenschap, Chupa chups heeft veel cadeau gekregen gisteren...

Stoner zijn commentaar was epic, zelfs voor een die hard Rossi fan
                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                        "Your ambition outweighed your talent"

Was al niet echt een fan van Stoner, maar kon z'n rijtalent wel appreciëren, maar dat tegen Rossi durven zeggen... Mister 9x world champion.

Rossi was sneller maar had idd wat langer moeten wachten. Shit happens, je vloekt 10 keer luid en richt je blik op de volgende race.

"You ambition outweighed your talent." Heb drie keer moeten terugspoelen om zeker te zijn dat hij dat gezegd had...
                        Sympathiek kan je het niet noemen, maar Stoner sloeg wel de nagel op de kop. Rossi wou echt wel het statement maken dat hij sneller is op de duc waar Stoner ziek van werd, dan Stoner op de "makkelijkste" machine van het pak. Rossi wist zelf ook dat hij dat niet ging halen. Iets in mij zegt dat hij het 5jaar terug wel zou gehaald hebben... Ook al kan het aan den Duc gelegen hebben... Wel knap dat de 2 duc's duidelijker veel meer voorin rijden dan vorig jaar. En dat na amper 2 races! Rossi heeft hier in mijn ogen duidelijk al een stempel gezet. Getuige ook hoe Hayden er van kan profiteren.

Trouwens ook dikke no no naar Pedrosa. Toen hij op de witte lijn kwam en zijn tractiecontrole zijn acceleratie afremde en Spies ervoorbij kon smeet hij zich compleet naar de andere kant van de baan omdat hij wist dat Spies erdoor ging komen. Da was niet de deur dicht houden maar een waar kamakazi stunt. Moest spies iets trager geweest zijn, dan werd die gewoon van de baan geramd of erger nog, dan zou pedrosa zijn voorwiel meegehad hebben en lag Spies (iets vroeger ) op zijn totteke. Von dat eigenlijk nog een minder sportief manoeuvre dan dat van Rossi zijn hoogmoed.

Is er trouwens al uitsluitsel wat er met Dovi en Collin hun motoren aan de hand was?
                        Last edited by Tjeu; 04/04/2011, 14:09.
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ik begrijp de frustratie van Stoner ook wel, en dat Rossi nog 5de werd zal er ook geen goed aan gedaan hebben. Maar die reactie kwam dus 45 minuten na de crash. Dan mag je toch wat afgekoeld zijn. En dat tikje op de schouder "How's the shoulder" met di egrijns erbij. Er over.

Stoner is echt een zagevent geworden na z'n eerste jaar bij Ducati. Het is altijd wat (maar nooit zichzelf natuurlijk). Soit, op de Honda zou hij wel eens wereldkampioen kunnen worden... Babyface

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie. Eat that

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Last edited by Hayes; 04/04/2011, 19:09.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Wat een race in Le Mans, na een saaie vertoning in Estoril, eindelijk nog eens wat aktie op de baan.
                            Volgens mij treft Simoncelli geen schuld, en dan die belachelijke drive-trough!
                            Dan had Rossi in Jerez ook zeker een drive-trough moeten hebben.
                            Wel spijtig dat de val van Pedrosa weer zware gevolgen voor hem heeft, hopelijk herstelt hij snel, zodat de titelstrijd nog lang spannend kan blijven.
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Wat een race in Le Mans, na een saaie vertoning in Estoril, eindelijk nog eens wat aktie op de baan.
                              Volgens mij treft Simoncelli geen schuld, en dan die belachelijke drive-trough!
                              Dan had Rossi in Jerez ook zeker een drive-trough moeten hebben.
                              Wel spijtig dat de val van Pedrosa weer zware gevolgen voor hem heeft, hopelijk herstelt hij snel, zodat de titelstrijd nog lang spannend kan blijven.
                              ²²²²²²²²²

Comment

• Simoncelli was er idd voorbij, Pedrosa haalde de binnenkant van de bocht niet, moest remmen om er achter te blijven, en kwam daardoor recht.

Met je voorwiel het achterwiel van de voorganger raken is wel...auch...

Comment

• Marko "Limoncello"

Ik ben fan. En ook een beetje van Rossi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                    Simoncelli was er idd voorbij, Pedrosa haalde de binnenkant van de bocht niet, moest remmen om er achter te blijven, en kwam daardoor recht.

Met je voorwiel het achterwiel van de voorganger raken is wel...auch...
                                    Hier sluit ik mij bij aan. Pedrosa was al op zoek naar een uitweg voor dat Marko ervoor was. Had had een te krappe lijn genomen uit schrik dat Marko binnendoor ging komen en had zich daardoor compleet misremt.

De straf voor Marko was compleet ongepast. Ze hadden op zijn minst gewoon een straftijd kunnen geven en achteraf eens alles bekijken en analyseren. Ze hebben alle data van op de motoren, remdruk, gasstand, hellingshoek, alles. Daaruit kunnen ze quasi perfect bepalen wie in de fout is gegaan. Daaraan kunnen ze zien of Pedrosa zich misremt heeft of heeft moeten remmen voor Marko. Wanneer dan blijkt dat Marko geen fout treft, dan konden ze de tijd penalty opheffen. Maar den drive trough kunnen ze niet meer ongedaan maken.
                                    Foute beslissing van de wedstrijdleiding.

Nu, de grootste verliezer voor mij blijft Stoner. Zijn vuistslag naar Randy, daar kan ik echt geen begrip voor opbrengen. Ik vond hem paar jaar terug een grote meneer, maar dit jaar heeft hij compleet afgedaan voor mij.
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      Marko "Limoncello"

Ik ben fan. En ook een beetje van Rossi.
                                      Ik heb enorm veel respect voor Rossi. Hij is gewoon de grootste in tijden. Zoniet zelf de grootste allertijden. Met 15 titels gaat Agostini nog steeds voor. Maar Rossi heeft wel bewezen dat hij op gelijk welk materiaal titel kan rijden, terwijl Agostini eigenlijk steeds het topmateriaal van toen voorgeschoteld kreeg.
                                      Of toch ongeveer.

Maar... wat ik wel betreur is dat hij enkel kan presteren vanuit haat. Ieder jaar dat hij goed rijdt, heeft hij een vijand. Geen vijand, geen winst. Niet echt een mooie eigenschap...
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                        Wel knap dat de 2 duc's duidelijker veel meer voorin rijden dan vorig jaar. En dat na amper 2 races! Rossi heeft hier in mijn ogen duidelijk al een stempel gezet.
                                        Ja en Nee Tjeu. Ge vergeet de inbreng van Jeremy Burgess en zijn koorknapen.
                                        Rossi is hét talent van de laatste generatie, no doubt about that. Hij kan een racemotor ontwikkelen als geen ander. Hij kan op korte tijd aanvoelen waar de problemen zitten. Daar ben ik ook van overtuigd.

Maar! Hij zijn rechterhand en tevens chef mechaniek in zijn team, JB, is iemand die piloten perfect begrijpt wanneer ze uitleggen waar het schoentje wringt. Hij is de man die de oplossingen voor de problemen vindt en dat is minstens zo belangrijk volgens mij.
                                        Burgess heeft een palmers dat eveneens indrukwekkend is.
                                        Doohan, Gardner, Mamola, Spencer, Haslam en nog andere grote heren reden met een door hem geprepareerde machine. Een stuk of 4 wereldkampioenen in een tijdspanne van 20 a 25 jaar en bij Suzuki, Honda, Yamaha en nu Ducati gediend... Serieuzen beer als je 't mij vraagt.

Comment

• Zonder twijfel, Rossi is deel van een team. En het is het Team waar Rossi van deel uitmaakt dat het zo goed doet. Wordt vaak vergeten, zoals ik ook deed.
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X