Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oh, ik hoop dat Cal de Ducati kan temmen, maar vrees ervoor. Begrijp Tech 3 niet zo goed. 't Is dankzij Crutchlow dat ze staan waar ze nu staan.
    't Is een piloot die meedoet voor het kampioenschap met een topmoto onder z'n gat. Of hij hem ooit zal winnen is iets anders...

En eigenlijk moeten we blij zijn dat een Vlaamse zonder Moto GP uitzend, maar zonder commentators en interviewers ter plaatse, blijft het toch altijd maar halfbakken engagement.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      En eigenlijk moeten we blij zijn dat een Vlaamse zonder Moto GP uitzend, maar zonder commentators en interviewers ter plaatse, blijft het toch altijd maar halfbakken engagement.
      Ze kijken op nog kleinere schermen dan wij thuis en als ze naar elkaar kijken tijdens het praten hebben ze de helft gemist.
      Daar erger ik mij aan bij de Nederlanders op Eurosport.
      De helft van de tijd zijn ze over de verkeerde bezig en uitvallers zien ze maar in de herhaling 2 ronden verder.
      1 tip....de taal op Engels zetten.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Ze kijken op nog kleinere schermen dan wij thuis en als ze naar elkaar kijken tijdens het praten hebben ze de helft gemist.
        Daar erger ik mij aan bij de Nederlanders op Eurosport.
        De helft van de tijd zijn ze over de verkeerde bezig en uitvallers zien ze maar in de herhaling 2 ronden verder.
        1 tip....de taal op Engels zetten.
        Ik kijk eigenlijk altijd BBC. Als het al eens Eurosport is, idd in het Engels. Maar Eurosport is de rechten ook kwijt vanaf volgend jaar...

I don't get it. MotoGP is al niet de populairste sport/klasse, en dan steken ze het nog eens achter een "betaalmuur".

Comment

• Blij dat MotoGp terug is op Eurosport.
          Minder blij met het héééél erg Hollandse commentaar. En je kan niet meer op UK taal zetten omdat Eurosport nu echt een ploeg ter plaatse heeft.

Ik mis de BBC...

Comment

Blij dat MotoGp terug is op Eurosport.
            Minder blij met het héééél erg Hollandse commentaar. En je kan niet meer op UK taal zetten omdat Eurosport nu echt een ploeg ter plaatse heeft.

Ik mis de BBC...
            Ze hebben echt geluisterd naar de klachten van de kijkers en pakken het volledig anders aan.

Vorige week heeft hij zich nog geëxcuseerd omdat hij iets niet gezien had......vond het grappig.

Sent from here
            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Ze hebben echt geluisterd naar de klachten van de kijkers en pakken het volledig anders aan.

Vorige week heeft hij zich nog geëxcuseerd omdat hij iets niet gezien had......vond het grappig.

Sent from here
              Het stoort mij in die mate dat ik overweeg om weer zoals vorig seizoen de zondagavond de uitzending van Sky 'binnen te halen'. Dan kijk ik wel uitgesteld.

Comment

Het stoort mij in die mate dat ik overweeg om weer zoals vorig seizoen de zondagavond de uitzending van Sky 'binnen te halen'. Dan kijk ik wel uitgesteld.
                Ik heb nog niet geprobeerd om de taal tijdens de wedstrijd te verzetten, iets wat ik vroeger altijd deed.
                Moet zeggen dat ik de laatste 8 ronden versneld heb gekeken.

Sent from here
                den borre

Int3x0r

Comment

• Het was dan ook één van de saaiste races van de laatste jaren denk ik

Comment

• Vorig weekend mega crash in Moto GP. Rossi mag blij dzijn dat hij het nog kan navertellen.
                    Deze foto illustreet veel. Al sje als rijder gewoon je handen van het stuur haalt op je hoofd te beschermen, dan heb je doodsangst.

Voor wie het nog niet gezien zou hebben: https://www.youtube.com/watch?v=UGPrHj1nPt0

Comment

• Het ongeval in Moto2 kon toen ook met dodelijke afloop geëindigd zijn.
                      Vinales die er vanmiddag aan +200 moet afspringen omdat zijn remmen niet werken kon ook al tellen.
                      den borre

Int3x0r

Comment

• Ik ben nu aan het kijken en net Vinales z'n crash gezien. Je moet het maar doen, aan 240 jezelf van je moto laten vallen. D*mn...

Comment

• Knap van Vinales om nuchter te blijven denken en zijn motor tot het laatste moment te sturen om te crashen. Er af gaan aan 200 is een kunst. Die heeft hij vandaag laten zien. Met ongeloof naar gekeken. En zeer b.ij vastgesteld dat hij er ongeschonden uitkomt. Top coureur.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Kick off van het nieuwe seizoen gisteren. Knap van Vinales. Dit seizoen is het team dat het beste weet om te gaan met de banden, die kampioen zal worden.
                            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                            X