Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Rossi is de grootste van zijn generatie, zoveel is duidelijk. maaaaar ik zou graag stoner wereldkampioen zien worden op die ducati!

Comment

ben je naar Assen geweest,Tsmetje??
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

yiepaaaaaaaaa, just terug van Assen !!....bangelijke race en zo een super weer gehad, terwijl we vrijdag avond nog wilden terug keren.

Rossi veegde alles voor hem weg, speelde met Stoner in de hoop dat ie op z'en ballen ging om dan maar drie ronden voor het einde te zeggen " salut makker" !

Zalige vrijdag nacht met massas gekken, toerentalbegrenzer testjes, vuur, vuurwerk en de jaarlijkse strijd om de vlag in de 60 m hoge elektriciteits asten te hangen...FOOLS !! :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          ben je naar Assen geweest,Tsmetje??
          ik kon op uitnodiging gaan, maar vrijdag te druk op't werk gehad.
          Spijitig...'t was dus via Eurosport te doen.

Comment

Tjah, Rossi is bijna een klasse apart hé. Hij toont hoe je een sport volledgg kan beheersen zonder een arrogante zak te zijn (yes Schumi, I'm looking at you).

Wat ene inhaalrace. Wat een foeillelijke kleuren op die Yamaha trouwens...
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

straks MotoGp op de Sachsenring, don't forget
              1978 BMW E21 323i
              2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
              2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

aj.....weeral genen tijd gehad....
                Ik haat herhalingen

Comment

En Rossi die een fout maakt
                  Hij zat iets te lang in het wiel van De Puniet, zal wat ongeduldig geworden zijn... Zal hij nu nooit leren een goeie start nemen...?

Mooie zege van Pedrosa. En ik ben ook wel blij dat Hayden weer op z'n normale niveau begint rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                    En Rossi die een fout maakt
                    Hij zat iets te lang in het wiel van De Puniet, zal wat ongeduldig geworden zijn... Zal hij nu nooit leren een goeie start nemen...?

Mooie zege van Pedrosa. En ik ben ook wel blij dat Hayden weer op z'n normale niveau begint rijden.
                    knappe race van Pedrosa, was echt wel de sterkste. Ook leuk om te zien dat Hayden terug zijn niveau haalt van vorig jaar. Wel een misschien wel domme val van Rossi maar ja als je aan het pushen bent
                    1978 BMW E21 323i

Comment

ik vond het maar een saaie arce eigenlijk
                      Rossi ging precies iets te plat,waardoor zijn voorwiel wegschoof.
                      En Checa had ook chance dat em niemand meesleurde in zijn val.
                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                        ik vond het maar een saaie arce eigenlijk
                        Rossi ging precies iets te plat,waardoor zijn voorwiel wegschoof.
                        En Checa had ook chance dat em niemand meesleurde in zijn val.
                        ja er zijn er idd veel leukere races geweest dan op de Sachsenring. Maar het is een knap circuit. En rossi ging met een serieuze hellingshoek voorbij De Puniet je zag em naast De Puniet al een momentje krijgen...en dat met ne motogp
                        1978 BMW E21 323i

Comment

Lelijk ongeval in de warm-up... Sekiguchi is per heli naar 't ziekenhuis van Brno gevoerd, maar zou al bij bewustzijn zijn ondertussen.

Laten we dus het beste hopen!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Amai! Wat een patat!!

Diene kerel is nog altijd bewusteloos...
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Tiens, op Eurosport kwam er dnek ik onder van niet, wél bij bewustzijn...

Nog even vergeten te melden dat het in de 250cc is he
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Wat een zalige gp vorige week in Estoril. Heb hem intussen al drie keer volledig bekeken! Ik heb Rossi al lang niet meer zo content gezien

Heb het gevoel dat Michelin weer een competitieve band heeft en we krijgen weer vuurwerk hoop ik.

Zondag in Japan kan het ook leuk worden, al is de strijd voor de titel al beslecht.

Gedreven blik in die oogjes trouwens

Last edited by Hayes; 21/09/2007, 10:26.

Comment

Na de regenrace in Motegi is Stoner het gelukt: Wereldkampioen! Proficiat!
                                  Ik heb de laatste 12r gezien, maar toen was het leukste al voorbij. dePuniet knap 2e en Guintoli knap 4e met de Dunlops. Elias een mooie 3e plaats, dit na zijn beenbreuk in Assen!
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Ik begrijp echt niet waarom alle toppers zo lang gewacht hebben om op slicks over te schakelen. Het is hen allen zuur opgebroken.

En Stoner heeft het verdiend, dus alleszins leuk dat er weer verschillende mogelijke wereldkampioenen zijn

Comment

.. dus alleszins leuk dat er weer verschillende mogelijke wereldkampioenen zijn
                                      Was vorig jaar anders ook tot het laatste moment spannend voor de kampioenstitel.

Rare beslissing van Rossi om binnen te komen, hij had niets te winnen daarmee, hij kon enkel verliezen. Zeer raar.

Comment

Das idd juist.
                                        Vond het ook heel raar van Rossi. Hij zat op de 2de plaats toen hij weer uit de pits kwam.

Comment

Das idd juist.
                                          Vond het ook heel raar van Rossi. Hij zat op de 2de plaats toen hij weer uit de pits kwam.
                                          wel raar dat hij met die opgesneden slick echt een tijd rustig aan moest doen tegenover de andere, heb je hem zien grip zoeken bij het insturen moet echt geen goed gevoel geven

mja uiteindelijk vind ik stoner de verdiende winnaar dit jaar, misschien ook wel omdat de andere wat pech hebben gehad maar uiteindelijk moet je het toch maar doen, 2de jaar motogp en al wereldkampioen
                                          ook knappe prestatie van Capirex zalige rijstijl, lekker agressief

en jaja Randy de 'Pineut' van de laatste tijd op het 2de trapje
                                          1978 BMW E21 323i

Comment

Working...
                                          X