Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2009 Audi a3 8P 1.6TDI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2009 Audi a3 8P 1.6TDI

Te koop aangeboden :

Audi A3 1.6tdi van 2009. In perfecte staat , foto's spreken voor zich. Altijd binnen gestaan in een garage en op tijd op onderhoud geweest (20.000km beurten ipv 30.000km).
    Onderhoudsboekje en papieren in orde. Wordt uiteraard gekeurd voor verkoop.
    Ik heb hem zelf uit DE geïmporteerd 2 jaar geleden met 40k op de klok. Ik zit nu aan 95k km's en heb die met veel plezier gebold , er wordt wel nog mee gereden.
    Op +-80k heb ik er stukken aan gehad , vliegwiel. Heb er toen een nieuwe koppelingsset laten in zetten met een enkel vliegwiel ipv bi-massa. Merk je niets van in rijgedrag en zal ook niet meer stuk gaan , zou een veel voorkomend probleem zijn bij de 1.6tdi motoren.

Voornaamste opties zijn xenon verlichting , zetelverwarming , sportstoelen , sportstuur...

Richtprijs van 12.000€ is onderhandelbaar na afspraak, niet aan telefoon.

Voor meer info en/of vragen : 0477/568077

Ik verkoop hem omdat ik een zelfstandige activiteit ga uitoefenen waardoor ik meer ruimte nodig heb in m'n wagen. De Audi wordt dan overbodig.

Grts,
    Last edited by Cezar; 04/08/2015, 14:02.

Lijkt me redelijk goed geprijsd deze.

Comment

hangt er vanaf wat je goed geprijsd noemt, helft van de nieuwprijs na 6 jaar en een 3d., tja...

voordeel van een 2de handse Audi is wel dat bijna niemand ziet dat het een oud model is

Comment

Mooie wagen, moest ik op zoek zijn naar een wagen zou ik bij deze wel twijfelen!

Succes met de verkoop.
        2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
        2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
        2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
        dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
        http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Denk dat ik redelijk goed zit adhv biedingen van handelaars. Er is nog marge voor onderhandeling ook, hé.

Comment

Het is erg om te zeggen maar is idd redelijk goed geprijsd. Waarom snap ik niet want deze wagen heeft al een leeftijd en wat km's en voor een 1.6. Tja Audi zeker Voor dit geld koop je wel wat leukers. Ga je wel goed verkocht krijgen denk ik dus succes!

Comment

De prijs is ondertussen aangepast naar €10750.

Comment

Working...
              X