Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2005 Volvo V70R 142.000km handgeschakeld

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2005 Volvo V70R 142.000km handgeschakeld

Wagen is sinds maart 2012 uitgerust met een Vialle LPI installatie(vloeibare gasinjectie) en zit op een verbruik van nog geen 5€/100km zonder vermogensverlies, lpg tank op plaats reservewiel, vuldop weggewerkt achter tankklep benzine
    18” originele Pegasus velgen met goede Michelin Pilot Sport3 banden(5à 6mm, juni 2014)velgen zo goed als nieuw, nieuwe remschijven & blokken vooraan,groot onderhoud met distributieriem, waterpomp op 124.000km(augustus 2014).staat nu in garage voor zijn onderhoud
    Heeft een roestvrijstalen uitlaat van TME(met keuring), 3” downpipe met katalysator(originele beschikbaar) en een 3” turbo inlet pipe van IPD(geven betere doorstroming waardoor turbo minder weerstand ondervindt en een langere levensduur heeft)geen chiptuning!!
    Heeft in de laatste 4 jaar nieuwe schokdempers gekregen(4c system, comfort/Sport/advanced)en is uitgerust met een dikkere stabilisatorstangen van IPD(minder overhellen),vele rubbers aan de ophanging zijn toen ook vernieuwd, ook voorzien van een veerpootbrug vooraan
    De wagen is voorzien van het Atacama(oranje) interieur, enkel verkrijgbaar op een R
    Wagen heeft ook een originele afneembare trekhaak, achterspoiler en alle zaken die standaard voorzien waren op deze auto: elektrisch verstelbare verwarmde bestuurderszetel met geheugen, verwarmde passagierszetel, gescheiden airco links/rechts, radio HU850,Xenon, mistlampen
    Reden van verkoop: sinds begin dit jaar heb ik een V60 van het werk en wordt de V70R te weinig gebruikt(sinds mei amper 500km gereden) en ik kan ze niet binnen stallen… daarom mag ze naar een nieuwe eigenaar/liefhebber
    Auto is 10,5 jaar oud, verwacht je niet aan een nieuwe, geen blutsen, wel wat normale krasjes, steenslag etc, ik ben geen poetsfreak, auto werd wel regelmatig met de hand gewassen, zo weinig mogelijk door de wasstraat(enkel na de winter om de onderkant te reinigen)
    Auto kan indien gewenst op 19” velgen gekocht worden(Odysseus)nieuw gekocht in April 2015(kleine meerprijs tov de standaard 18”.
    Vraagprijs 16.500€ onderhandelen naast auto
    BIV: 349.1€

Last edited by Philken; 26/09/2015, 19:05.
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Rijden aan 30cent per liter cool.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Rijden aan 30cent per liter cool.
      Makkelijk haalbaar (alles in)
      mijn autootjes:

Comment

Dikke sleeper! Me likey!

Comment

spijtig dat ie op gas ligt,verder bangelijke auto
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            waarom? ipv aan 15€/100km te rijden, rij e aan 5€/100km, BIV is minder omdat ze op gas ligt, er zit bovendien Flashlube op(met injectie zodat ze gesmeerd wordt wanneer nodig)
            mijn autootjes:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Als er 1 merk betrouwbaar op LPG gezet kan worden is het wel Volvo.

Comment

Blijven echt zalige wagens!

Hopelijk vind je hier een liefhebber voor

Veel succes met de verkoop!

Comment

Misschien een goed idee om de wagen ook in Nederland op de markt te zetten?
                  Daar zijn er regelmatig R modellen te koop maar meestal met vlot 100000km meer op de teller.
                  Ook staan er gelijkaardige modellen daar duurder dan de jouwe geprijsd. En als jouw prijs dan nog onderhandelbaar is dan wordt het verschil echt groot.

Waar zitten al die enthousiastelingen die een porsche killer willen?
                  Deze houdt een 911 van die tijd toch aardig bij en al helemaal bij een nat wegdek door de 4x4 aandrijving.
                  Moest je het nog niet opgezocht hebben: 5.7 seconden naar de 100.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door icevolvo Bekijk Berichten
                    Misschien een goed idee om de wagen ook in Nederland op de markt te zetten?
                    Daar zijn er regelmatig R modellen te koop maar meestal met vlot 100000km meer op de teller.
                    Ook staan er gelijkaardige modellen daar duurder dan de jouwe geprijsd. En als jouw prijs dan nog onderhandelbaar is dan wordt het verschil echt groot.

Waar zitten al die enthousiastelingen die een porsche killer willen?
                    Deze houdt een 911 van die tijd toch aardig bij en al helemaal bij een nat wegdek door de 4x4 aandrijving.
                    Moest je het nog niet opgezocht hebben: 5.7 seconden naar de 100.
                    staat op een volvoforum te koop ginder, ergeet niet dat er voor de mijne een beetje BPM erbij komt...
                    mijn autootjes:

Comment

Prachtig, veel succes.

Comment

quanta kosta aan WB en eventueel om te bouwen naar lichte vracht?mss ook wel handig naar kopers toe??
                        Last edited by ; 29/09/2015, 17:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                          quanta kosta aan WB en eventueel om te bouwen naar lichte vracht?mss ook wel handig naar kopers toe??

mijn v60 is omgebouwd via de volvodealer en dat kostte 1000€+btw
                          maar waaarom LV?: biv is maar 349€ en de jaarlijkse taks met lpg is 736€(586 zonder lpg)
                          mijn autootjes:

Comment

LV blijft imho geen jaren taksvrij meer voor particulieren.

Comment

al serieus zitten kijken hoe ik dat voor elkaar krijg, maar hoe geraak ik van mijn eigen 2.5 benzine-break af ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                                LV blijft imho geen jaren taksvrij meer voor particulieren.
                                Als ze dat afschaffen is het toch pas voor auto's die vanaf dan ingeschreven worden. Zo was het laatst ook toen ze het strenger hebben gemaakt.

Comment

ze is gereserveerd
                                  mijn autootjes:

Comment

is deze nu verkocht? of mag ik komen kijken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                      is deze nu verkocht? of mag ik komen kijken?
                                      voor zover ik weet is deze verkocht.

Comment

is idd verkocht & al 2 weken weg
                                        hier mag een slotje op
                                        mijn autootjes:

Comment

Working...
                                        X